قلم استایلوس گلکسی‌نوت 5 به‌صورت خودکار خارج نخواهد شد!

galaxy-note-5-3d-5

مدت‌هاست که شایعه شده سامسونگ برای گلکسی نوت 5  از پتنت “خروج خودکار” خود که در اوایل سال جاری میلادی به‌ثبت رسانده است، استفاده خواهد کرد. این موضوع تاحدی شدت گرفت که هفته‌ پیش برخی سایت‌های خبری مدعی شدند که قلم استایلوس گلکسی نوت 5 به‌صورت خودکار از جای خود خارج می‌شود. اما گزارش‌ تازه یکی از رسانه‌های کره جنوبی، واقعیتی برخلاف این را نشان می‌دهد.

برطبق خبری که رسانه DDaily پس از صحبت با منابع ناشناس منتشر کرده، سه چیز احتمالا درباره گلکسی نوت 5 به‌وقوع خواهد پیوست:

  1. قلم به‌کارگرفته شده در گلکسی نوت 5 همانند 4 مدل پیشین خود، قابلیت جداسازی دارد.
  2. باتری که سامسونگ در این مدل استفاده کرده، غیرقابل دسترسی است.
  3. در گلکسی نوت 5، طراحی پرچم‌دار امسال سامسونگ یعنی  گلکسی S6 حفظ خواهد شد: بدنه‌ شیشه‌ای با فریمی از جنس آلمینیوم.

بدیهی است که موضوع قلم استایلوس نمی‌تواند بسیاری از کاربران را تحت تاثیر قرار دهد اما با وجود برخی هیجاناتی که در این ایده سامسونگ وجود دارد، این شرکت هرچه زودتر از پتنت “خروج خودکار” خود استفاده خواهد نمود وگرنه امکان دارد که مشابه این ایده توسط شرکت دیگری مورد استفاده قرار بگیرد.

انتظار می‌رود که سامسونگ، از گلکسی نوت 5 در یک تاریخ بی‌سابقه یعنی 13 آگوست (19 روز دیگر) پیش از معرفی آی‌فون 6S توسط کوپرتینویی‌ها در ماه سپتامبر، رونمایی به‌عمل آورد.

Galaxy-Note-5-AA-840x420

با توجه به شایعاتی که منتشر شده است، گلکسی نوت 5 به پشتیبانی سری نوت سامسونگ از کارت‌حافظه میکرو SD و قابل تعویض بودن باتری خاتمه خواهد داد. اگرچه گفته می‌شود که نسخه‌های ویژه این مدل که برای برخی از اپراتورهای خارجی ارائه می‌شود، از کارت‌حافظه میکرو SD پشتیبانی خواهند نمود.

پیش‌تر اعلام شده است که گلکسی نوت 5 از یک نمایشگر سوپرآمولد 5.6 اینچی، پردازنده اگزینوس یا تراشه کوالکام اسنپ‌دراگون (احتمالا پردازنده این مدل، اگزینوس 7420 خواهد بود ولی برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد که در قلب تپنده نوت 5، یک چیپ کوالکام اسنپ‌دراگون سری 808 آرام گرفته است)، 4 گیگابایت رم، دوربین عقب 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و در سه نسخه 16، 32 و 64 گیگابایتی به‌بازار عرضه می‌شود. به‌نظر شما، مشخصات گلکسی نوت 5 هیجان‌انگیز است؟

1 در مورد “قلم استایلوس گلکسی‌نوت 5 به‌صورت خودکار خارج نخواهد شد!”

  1. والا شیشه و فلز رو که از سونی تقلید کرد شکل کلی گوشی هاشم که داره آپل میشه آخه چرا یک شرکتی میاد تقلید میکنه واقعا چرا؟آدم بدش میاد این چه وضعیه به خدا حال آدم بد میشه میبینه تقلب میکنه یکم ایده خیلی خوبه نه تقلید از اینو اون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH