اطلاعاتی از ال‌جی G Pad 2 به‌بیرون درز کرد!

روز گذشته Leaksfly اطلاعاتی را از تبلت جدید کمپانی ال‌جی منتشر کرد که اکنون در این مقاله تصمیم داریم به آن‌ها بپردازیم. بر اساس اطلاعات منتشر شده، تبلت جدید ال‌جی، G Pad 2 نامیده خواهد شد که از پردازنده اسنپ دراگون 805 استفاده می‌کند؛ چهار هسته‌ای است و پردازش‌های گرافیکی آن نیز توسط Adreno 420 انجام می‌شود.

lg-gpad-12

انتظار می‌رود که این محصول یک نمایشگر 8.3 اینچی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل داشته باشد که با وجود این سایز نمایشگر، انتظار می‌رود استقبالی همچون G Pad 8.3 را که در سال 2013 معرفی شد، به چشم ببیند (تصویر بالا).

تبلت جدید ال‌جی 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابات حافظه داخلی خواهد داشت که در خصوص دوربین نیز شاهد یک سنسور 8 مگاپیسکلی در بخش پشتی و یک سنسور 5 مگاپیسکلی در بخش جلویی خواهیم بود و گفته می‌شود که سیستم عامل مورد استفاده در این محصول نیز نسخه 5.1 از اندروید است.

Leaksfly مدعی شده است که این تبلت جدید در ماه اکتبر معرفی خواهد شد ولی فعلا اطلاعاتی در خصوص قیمت آن به بیرون درز نکرده و نمی‌دانیم که چه کشور‌هایی میزبان این محصول جدید خواهند بود. البته باید به این نکته نیز توجه کرد که هیچ یک از این اطلاعات توسط ال‌جی تایید یا رد نشده‌اند (همانند سایر شایعات).

1 در مورد “اطلاعاتی از ال‌جی G Pad 2 به‌بیرون درز کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH