هواوی جی۸ (G8) با بدنه فلزی و اسکنر اثر انگشت معرفی شد

هواووی به خوبی نشان داده است که به راحتی شکست نمی‌خورد و امروز نیز به طور رسمی از اسمارت‌فون G8 که مجهز به اسکنر اثر انگشت است، رونمایی کرد. مهم ترین نکات این گوشی هوشمند مربوط است به: بدنه فلزی و زیبا، صفحه نمایش فوق العاده و بدون حاشیه موسوم به edge to edge و یک اسکنر اثر انگشت که در پشت G8 قرار دارد.

Huawei-Ascend-G8-official-Gold-Color

در جزییات می‌توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی اشاره کرد که از فناوری IPS استفاده می‌کند، در درون این میان رده زیبا پردازنده اسنپدراگون 615 به همراه پردازشگر گرافیکی Adreno 405 قرار دارد که با 2 یا 3 گیگابایت رم مجموعه پردازشی G8 را تشکیل می‌دهند (2گیگابایت رم برای مدل 16 گیگابایتی و 3 گیگابایت رم برای مدل 32 گیگابایتی). لازم به ذکر است حافظه داخلی این گوشی تا سقف 64 گیگابایت قابل ارتقا است.

در بخش تصویربرداری این اسمارتفون دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی است که از لنزهای ساخت PureCel استفاده می‌کند. همچنین فلش دوتایی با رنگ مختلف نیز در این دستگاه به چشم می‌خورد، دوربین جلویی این محصول 5 مگاپیکسلی است و خیال شما را از بابت سلفی آسوده می‌کند.

باتری 3000 میلی آمپر ساعتی وظیفه نیرو دادن به  G8 را بر عهده دارد و این دستگاه به طور پیش‌فرض با اندروید 5.1 عرضه خواهد شد. رنگ بندی این محصول مثل آی‌فون‌ها شامل سه رنگ طلایی، نقره ای و مشکی است.

از آنجا که G8 دارای دو نوع ظرفیت حافظه است، برای مدل 16 گیگ آن قیمت 370 دلار و برای مدل 32 گیگ آن قیمت 434 دلاری تعیین شده است.

6 در مورد “هواوی جی۸ (G8) با بدنه فلزی و اسکنر اثر انگشت معرفی شد”

  1. آقایون داداشم به گفته خود متخصص های عزیز آی تی
    هوآوی اول میخواد برند هایی مثل htcوsonyرو کنار بزنه با قیمت هاش بعد قیمتارو ببره بالا و. صودشو بیشتر کنه البته دیگه سونی و اچ تی سی هم سر راهش نیستن

  2. عجب قیمتی دارهههههههههههه با این پول میشه خیلی چیزای بهتر خرید ولی من موندم پی 8چرا اسند نداره ولی این یکی داره امان ازین کارای هواوی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH