اپل تصمیم دارد برای اولین خودروی خود از بی‌ام‌و i3 استفاده کند!

چند صباحی است که کمپانی اپل بعد از موفقیت‌های فراوان در زمینه فناوری، اکنون تصمیم دارد وارد دیار خودرو‌ها شود و یک محصول جدید و الکتریکی را عرضه کند؛ اما فعلا حتی مراحل تست محصول نهایی نیز شروع نشده و اپل در حال تصمیم گیری بر روی این است که کدام خودرو برای شروع کار مناسب خواهد بود و بر اساس آخرین شایعات، گویا اپل تصمیم دارد وارد دنیای یکی از خودروسازان لوکس آلمانی شود. برای اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

bmw-apple-car-i3-640x386

اپل تصمیم دارد خودروی بی‌ام‌و i3 را که بدنه‌ای فیبر کربنی دارد، به عنوان خودروی اولیه برقی خود استفاده کند که این اطلاعات نیز از سوی مجله Manager منتشر شده است. تیم کوک مذاکراتی را با تولید کنندکان این خودرو داشته است تا امکان یابی این موفقیت را بسنجد.

البته باید بدین نکته نیز توجه داشت که بی‌ام‌و i3 به اندازه خودرو‌های Tesla الکتریکی و مدرن نیست اما این خودروی آلمانی با بدنه فیبر کربنی خود توانست پرفروش‌ترین خودروی برقی در بازار آمریکا باشد. بی‌ام‌و اکنون در بازار آمریکا فروش بسیار بالایی نسبت به سایر خودروسازان دارد و شاید چندان هم این عملکرد اپل عجیب نباشد و گویا تیم کوک تصمیم درستی را گرفته است.

البته فعلا مشخص نیست که مذاکرات بین اپل و بی‌ام‌و ادامه دارد یا خیر؛ اما یک روزنامه آلمانی گزارش می‌دهد که این مذاکرات در پاییز گذشته شکست خورده است و اکنون طرفین توافق کرده‌اند که برای بررسی دیدگاه‌های یکدیگر در بازه‌های زمانی مختلف با هم گفتگو داشته باشند.

پروژه خودروی اپل از سال گذشته با کمک تیم کوک رنگ و روی جدیدی به خود گرفته است و اکنون هزاران کارمند در حال کار بر روی این پروژه هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH