با بازی مخی‌تو، مخ خود را به چالش بکشید!

به یاد دارید چندی پیش پیشنهاد کردیم تا آفتابه خود را پر از سکه کنید؟ مدتی بعد از آن بود که دوباره با ایده آفتابه رو به رو شدیم اما این بار تحت عنوان مخی‌تو؛ شاید کمی عجیب باشد اما در حال حاضر اپلیکیشن جدیدی با ایده آفتابه منتشر شده و توانسته دانلود زیادی نیز داشته باشد و اکنون در این مقاله تصمیم داریم تا با بازی جدید و دوست داشتنی مخی‌تو آشنا شویم.

mokhi-to-10

بگذارید از همین ابتدا خیال خود را راحت کنیم که این اپلیکیشن یک برنامه ناب نیست و چندی پیش رقیب قدرتمند آن را مورد بررسی قرار داده بودیم که آفتابه نام داشت. اما شاید کمی مخی‌تو از آفتابه گرافیکی‌تر و جالب‌تر بوده باشد.

mokhi-to-8

محیط کاربری این برنامه بسیار ساده و البته دوست داشنتی است و از طریق دکمه پلی موجود در صفحه اصلی می‌توانید وارد محیط بازی شوید و مخ خود را مورد تست قرار دهید. این بازی سه قسمت دارد که بخشی مربوط به مشاهیر، بخشی مربوط به فیلم و سریال و بخشی در خصوص شخصیت‌هاست. با ورود به هر بخش مرحله‌های مختلف نمایش داده می‌شود که تا زمان تکمیل شدن مرحله قبل امکان رفتن به مرحله بعدی نیز وجود ندارد و درون مراحل مختلف چند آیکون گرافیکی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها یک سوال هستند.

mokhi-to-4

با لمس یکی از آن‌ها وارد محیط سوال خواهید شد و می‌توانید بر اساس جایگاه‌هایی که نام آن دارد (برای مثال 4 حرف) ذهن خود را به آن محدود کرده و بر اساس تصویر، نام مرتبط با آن را حدس بزنید و از کیبورد زیر صفحه که چینش درستی ندارد نیز برای پاسخ دادن استفاده کنید.

mokhi-to-6

البته توجه داشته باشید که تمام حروف الفبا در این صفحه کلید وجود ندارند و تنها حروفی هستند که ممکن است نام مورد نظر شما در آن وجود داشته باشد و چند حرف دیگر نیز برای رد گم کنی در آن قرار داده شده و با پاسخ دادن به هر سوال نیز می‌توانید اطلاعات بیشتری را از طریق آیکون موجود در آن بخش به دست بیاورید.

mokhi-to-2

اما این تمام ماجرا نیست. با پاسخ دادن به هر سوال، شما 100 امتیاز دریافت خواهید کرد که اگر بتوانید تمام سوالات را به خوبی جواب دهید، تنها در هر مرحله یک صد امتیاز به دست خواهید آورید اما ممکن است که گاها شما یک آیکون گرافیکی را ببینید اما هرچه قدر که فکر کنید، نتوانید به پاسخ آن برسید. در این هنگام است که می‌بایست دست به دامان برنامه و البته پول خود شوید. در کنار هر سوال چهار آیکون وجود دارد که با کمک چهار روش موجود می‌توانید به پاسخ سوال پی ببرید اما این برنامه از طریق آن بخش‌ها نهایت تلاش خود را خواهد کرد تا سکه‌های شما را از بین ببرد. بدین شکل که در هر راهنمایی بسته به نوع آن چند صد سکه از میزان امتیازات‌تان کاسته می‌شود.

mokhi-to-3

راهنمایی اول که آیکونی نظیر کیبورد دارد، از امتیازات شما 400 سکه کم خواهد کرد و با دادن این میزان از سکه قادر خواهید بود تا (تنها) چند حرف اضافه را در بین کلمات موجود در کیبورد از بین ببرید تا دستیابی به پاسخ ساده‌تر باشد.

با زدن دکمه زیر آن که آیکونی نظیر یک تیک دارد، شما قادر خواهید بود تا به سادگی جواب سوال را ببینید و مرحله را پشت سر بگذارید. اما به این سادگی‌ها هم نیست تا چشمتان را از 1000 سکه بپوشانید.

دکمه دیگر که در خصوص پی بردن به جواب سوال قرار داده شده است، آیکونی نظیر حرف “ج” دارد که با زدن آن 400 امتیاز را از دست می‌دهید اما در مقابل می‌توانید چند حرف از پاسخ را مشاهده کنید.

mokhi-to-7

راهنمایی چهارم نیز در خصوص هر مرحله آیکونی نظیر یک لامپ دارد که با استفاده از آن 300 سکه از دست خواهید داد اما در مقابل یک راهنمایی خوب در خصوص جواب سوال به دست خواهید آورد که با کمک آن می‌توانید هرچه ساده‌تر به جواب سوال برسید و آن را حل کنید.

mokhi-to-1

در هر مرحله نیز می‌توانید از تمام این 4 بخش استفاده کنید اما باید به میزان امتیازات خود نیز که در بخش بالایی صفحه نمایش داده می‌شوند، توجه کنید؛ زیرا ممکن است که شما امتیاز کافی برای به دست آوردن راهنمایی نداشته باشید که در این صورت می‌توانید از طریق بخش پرداخت درون برنامه‌ای مخی‌تو مقداری پول را که در حساب کافه بازار دارید، کسر کنید اما در مقابل چند صد سکه در محیط بازی به دست آورید که این امتیاز نیز بر اساس میزان پرداخت مالی شما خواهد بود که ترتیب بندی خاصی درون برنامه وجود دارد. البته شما قادر خواهید بود تا 300 سکه را به صورت رایگان به دست آورید که آن نیز تنها زمانی میسر خواهد بود که امتیاز 5 ستاره را به برنامه مخی‌تو در کافه بازار بدهید.

bazar-logo

2 در مورد “با بازی مخی‌تو، مخ خود را به چالش بکشید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH