مایکروسافت در حال ساخت یک لانچر برای اندروید است! (همراه لینک دانلود)

مایکروسافت اخیرا بخشی از تمرکز خود را بر روی پلتفرم اندروید گذاشته است و اصلی‌ترین نشانه آن را نیز می‌توان در دستیار صوتی کورتانا برای اندروید مشاهده کرد که تاکنون اطلاعات زیادی از آن منتشر شده و انتظار می‌رود که به زودی رسما عرضه شود و اکنون نیز گفته می‌شود که این کمپانی در تلاش است تا یک لانچر برای سیستم عامل اندروید منتشر کند. این اپلیکیشن که Arrow Launcher نامیده می‌شود در حال حاضر مراحل تست خود را به صورت خصوصی پشت سر می‌گذارد.

Arrow-Launcher

گفته می‌شود که اپلیکیشن Arrow Launcher برای اندروید دارای سه صفحه متفاوت خانه خواهد بود که در آن‌ها اپلیکیشن‌ها بر اساس ترتیب بندی‌های مختلف نظیر اپلیکیشن‌های اخیر قرار خواهند گرفت.

در این لانچر از دستورات حرکتی نیز پشیتبانی می‌شود و برای مثال کشیدن انگشت از پایین به بالای صفحه، تماس‌های اخیر شما را نمایش خواهد داد و از همین طریق نیز قادر خواهید بود تا میان‌بر‌ها را مشاهده کنید. در سمت راست صفحه نیز یاد‌داشت‌هایتان قابل رویت هستند.

در برخی مواقع اسکرین شات‌های لانچر جدید مایکروسافت شباهت‌هایی به لانچر گوگل ناو در اندروید M دارد که از این جهات می‌توان به بخش اپلیکیشن‌ها اشاره کرد. علاوه بر این کاربران می‌توانند از طریق بخش تنظیمات، تصویر زمینه خود را تعویض کنند و همچنین قابلیت تغییر روزانه تصویر زمینه را نیز فعال نمایند.

Arrow Launcher در حال تست مراحل اولیه خود است و بدون شک باگ‌ها و رفتار‌های نادرستی دارد و نسخه رسمی آن منتشر نشده است. اما شما می‌‌توانید آن را از طریق لینک زیر دانلود کنید.

لینک دانلود

1 در مورد “مایکروسافت در حال ساخت یک لانچر برای اندروید است! (همراه لینک دانلود)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH