سونی از پرچم‌دار بعدی خود در شهریورماه رونمایی خواهد کرد

Sony-Xperia-Z5

به‌نظر می‌رسد که پرچم‌دار بعدی سونی تا زمان معارفه و عرضه خود راه‌ زیادی در پیش ندارد. برطبق جدیدترین شایعات، پرچم‌دار بعدی سونی با نام اکسپریا زد 5 در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد.

گفته شده است که این پرچم‌دار از یک نمایشگر 5.5 اینچی فول‌اچ‌دی استفاده خواهد کرد؛ نمایشگری که نسبت به صفحه‌نمایش پرچم‌داران گذشته سونی یعنی اکسپریا زد 3 پلاس و زد 4 با 0.3 اینچ افزایش روبه‌رو شده است. منبع انتشار این شایعه اعلام کرده که قدرت اکسپریا زد 5 توسط پردازنده‌ 8 هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون سری 810، تراشه گرافیکی آدرنو 430 و 3 گیگابایت رم تامین خواهد شد.

از دیگر مشخصات سخت‌افزای آن می‌توان به دوربین عقب 20.7 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، 32 گیگابایت فضای داخلی و سنسور اثر انگشت اشاره نمود. بنا بر این شایعه، سونی در تلاش است که اکسپریا زد 5 را در ماه سپتامبر ارائه نماید. محصولی که احتمالا در همان ابتدا پس از معرفی آی‌فون 6S، سامسونگ گلکسی S6 Edge پلاس و گلکسی نوت 5 در نطفه خفه خواهد شد. نظر شما درباره مشخصات سخت‌افزاری این محصول چگونه است؟

8 در مورد “سونی از پرچم‌دار بعدی خود در شهریورماه رونمایی خواهد کرد”

  1. سونی همیشه عالی بوده، با حسگر اثر انگشت و دوربینج جلو 8 و…. حتما موفق میشه.
    حتما مشکل 810 هم حل میشه

  2. اگه با این مشخصات بیاد فک کنم تعطیلش کنن بهتره
    هم خیال خودشون و هم ما رو راحت کنن
    اینهمه 810 به مشکل برخورد ! استفاده دوباره از اون مساوی مرگ سونی

  3. Z5 توسط سونی معرفی میشه ولی پرچمدارش نیست بلکه دو گوشی 900 دلاری قراره معرفی کنه که اون پرچمدارشه. سری z بالا رده میمونن ولی سری سوپر رده قراره به جمع گوشیهای سونی اضافه بشه که اون پرچمدارشه

  4. به نفعه سونی هست گه این اسمارتفون رو چند ماه بعد سامسونگ و اپل معرفی کنه وگرنه ورشکستگیش حتمیه!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH