فروش تابستانه اچ‌تی‌سی: ۲۵ درصد تخفیف برای اچ‌تی‌سی وان M9 و بیشتر

HTC-Summer-Sale-selection-840x482اچ‌تی‌سی برنامه فروش تابستانی خود را ارایه کرده که در آن برای خرید تلفن هوشمند One M9، تبلت نکسوس ۹ و همچنین دوربین RE و سایر لوازم جانبی مرتبط تخفیفاتی را در نظر گرفته است.

این تخفیفات در مهمترین بخش خود شامل ۲۵ درصد کاهش قیمت در خرید پرچمدار کنونی اچ‌تی‌سی یعنی M9 است. این بدان معناست که شما برای خرید مدل ۶۴۹ دلاری قیمت بسیار معقول و به‌صرفه ۴۶۸ دلار را پرداخت خواهید کرد. لازم به ذکر است که مدل یاد شده، آنلاک بوده و تحت قرارداد نیست و بنابراین می‌توانید آن را در هرکجای دنیا با هر سیمکارتی استفاده نمایید. اچ‌تی‌سی همچنین اعلام کرده که در بخش پشتیبانی از محصولات خود و گارانتی آن ها جایگزینی کامل یک دستگاه جدید را به‌جای دستگاهی که صفحه آن بشکند یا با آب آسیب ببیند، به مشتریان خود ارایه می‌دهد.

تبلت نکسوس ۹ نیز در این فروش تابستانی جایگاهی ویژه دارد. جالب اینجاست که قیمت این محصول هم اکنون ۴۰ درصد تخفیف خورده است. مدل ۱۶ گیگابایتی وای‌فای از ۳۹۹ به ۲۳۹ دلار کاهش یافته و شما می‌توانید مدل ۳۲ گیگابایتی را نیز بجای ۴۷۹ دلار با قیمت بسیار خوب ۲۸۷ دلار خریداری نمایید.

بزرگترین تخفیف اچ‌تی‌سی در این فروش ویژه اما، مرتبط با دوربین HTC RE Camera و تعدادی از لوازم جانبی ساخت این شرکت است که همگی آنها تا ۵۰ درصد تخفیف خورده‌اند. دوربین RE هم اکنون تنها ۹۹.۵۰ دلار قیمت گذاری شده و این در شرایطی است که قیمت محصول یاد شده ۱۹۹ دلار بود. لوازم جانبی نیز شامل کاور هوشمند دات ویوو، شارژرها و نیز صفحه کلید‌های جانبی تبلت نکسوس می‌شوند.

بخش خرید تابستانه HTC از طریق وب سایت آنلاین این شرکت قابل دسترس است. شما نیز در صورتی که اطلاعاتی در این زمینه کسب کردید آن را در بخش نظرات با آی‌تی‌رسان و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

1 در مورد “فروش تابستانه اچ‌تی‌سی: ۲۵ درصد تخفیف برای اچ‌تی‌سی وان M9 و بیشتر”

  1. سلام ایا این تخفیف ها در بازار ایرانم لحاظ شده و اگه لحاظ شده تاثیری داره تو فروشگاه ودر صورت لحاظ شدن قیمتش به تومان چقدر میشود ؟؟!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH