7 خدمتی که مشتریان از کمپانی‌ها در زمینه IT درخواست می‌کنند

رزوانه کمپانی‌های زیادی با رشد قارچ گونه‌ای در کشور‌های مختلف سبز می‌شوند که برخی سعی دارند بهترین خدمات را ارایه دهند و در مقابل برخی نیز تنها به دنبال سود خود هستند اما بدون شک شرکتی که استراتژی خدمات و کیفیت محصولات و البته رضایت مشتری را در نظر می‌گیرد درصد موفقیت بالاتری دارد. اکنون در این مقاله تصمیم داریم تا به نکاتی بپردازیم که Janine Wegnar مدیر فروش، راهکارهای بازاریابی و شبکه‌های اجتماعی کمپانی دل در خصوص انتظاراتی که مشتریان از کمپانی‌های در حوزه IT دارند، بپردازیم. پس همراه ما باشید.

بدون شک استفاده از IT برای موفقیت هر کمپانی‌ لازم است و در این راه نیز می‌بایست اغلب شرکت‌ها به سمت فناوری اطلاعات بروند. IT باعث می‌شود که در زمانی که کاربری نیاز به برخی اطلاعات و یا هر چیز دیگری دارد، کمپانی بتواند بسیار سریع آن‌ها را در اختیار وی قرار دهد و در مقابل امنیت آن اطلاعات را نیز بتواند درون سیستم‌های خود حفظ نماید.

data-center

در این جا 7 نکته وجود دارد که مشتریان از کمپانی دل درخواست کرده‌اند تا در زمینه پشتیبانی و نوآوری در خدمات را ارایه دهد:

دیتاسنتری قادر، مقیاس پذیر با نرم افزار تعریف شده

اغلب کمپانی‌ها به دنبال راه‌کاری می‌گردند تا از طریق آن بتوانند هزینه‌های ذخیره سازی اطلاعات را مهار کنند و بدون شک یکی از بهترین راه‌ها برای انجام چنین کاری استفاده از دیتاسنتر‌هایی است که نرم افزار آن‌ها تعریف شده باشد (SDDC) و کمپانی‌ها نیز دوست دارند تا در این خصوص خود را طوری نشان دهند که گویا به بلوغ رسیده‌اند و این کار را نیز با استفاده از مشخصاتی انجام می‌دهند که بیشتر به سیستم‌های سنتی شباهت دارد. دل نیز در خصوص SDDCها سعی کرده که به صورت end-to-end عمل کند و تلفیقی از مجازی سازی و همگرایی را ارایه دهد.

استقرار آسان و راحت

سیستم‌های ابری و مجازی چالش‌های جدیدی را برای کمپانی‌ها به ارمغان می‌آورند. با وجود اینکه چنین سیستم‌هایی نکات مثبت بسیار زیادی دارند اما باعث می‌شود که منابع زیادی صرف ساخت و توسعه آن‌ها شود و شاید چنین کاری باعث به چالش کشیدن سیاست‌های امنیتی شود. دل نهایت تلاش خود را می‌کند تا راه‌حل‌های جدید و البته ساده‌ای را ارایه دهد که کاربران از طریق‌شان هرچه راحت‌تر بتوانند آن‌ها را یاد بگیرند و در مقابل هزینه کمتری را نیز صرف توسعه آن‌ها سازند و چنین کاری می‌تواند کسب و کار افراد را از مشکلات دور کند.

 روش‌های استاندارد

تمام کمپانی‌ها سعی دارند که به بالاترین استاندارد‌های کسب و کار دست یابند. دسترسی به این استاندارد‌ها باعث می‌شود که مخارج و هزینه‌ها کنترل شوند و ریسک کمتر نیز در این بین وجود داشته باشد. کمپانی دل نیز متعهد شده است که استانداردی باز برای اطمینان کاربران در سطح بالایی ارایه دهد.

استفاده موثر از تجهیزات

امروزه کمپانی‌های مختلف دارایی‌های قابل توجهی را به‌دست می‌آورند که باید اطلاعات مربوط به آن‌ها ذخیره شود و اما برای چنین کاری باید دستگاه‌های آن‌ها بتواند تاثیر پذیر باشد و در آینده نیز از آن‌ها استفاده کنند که در این خصوص مجازی‌سازی یک راه‌حل مناسب است. کمپانی‌ها می‌توانند دوباره سخت افزار‌هایی را خریداری کنند و از طریق آن به نهایت بهره‌وری برسند. علاوه بر این کمپانی‌ها می‌توانند تجهیزات قدیمی و جدید خود را با یکدیگر ادغام کنند و از قابلیت مجازی‌سازی استفاده نمایند و در این صورت کسب و کار لذت بخش‌تر خواهد بود و سرمایه گذاری بازگشت پذیری را تجربه خواهند کرد.

IT همانند یک خدمت و سرویس

به طور فزاینده‌ای کمپانی‌ها به دنبال کسب IT به عنوان یک خدمت و سرویس هستند و دیتاسنتر‌هایی با نرم افزار از پیش تعیین شده در این راه یکی از اصلی‌ترین درخواست‌های آن‌هاست. این یک تغییر اساسی در روش تجارت از طریق IT است و کمپانی‌ها همچنان در حال جستجو در خصوص مزایای روش‌های سرویس محور هستند.

راه‌حل‌های یکپارچه

دل بر این باور است که ارایه یک رویکرد جامع امنیت از طریق ارایه امن‌ترین و قابل اعتمادترین راه حال‌های امنیتی بسیار بهتر است که باعث می‌شود به دور از پیچیدگی باشد. در این روش از سرور گرفته تا بخش‌های نرم افزاری به بهترین شکل ممکن در کنار یکدیگر کار می‌کنند.

IT سازگار با محیط زیست

دیتاسنتر‌های سنتی مصرف بالایی از انرژی دارند و البته کمپانی‌های مدرن امروزی نیز به دنبال راه‌کار‌های سبزی برای ادامه کسب و کار خود می‌گردند و برخی در تلاش هستند تا کمپانی خود را تبدیل به شرکتی بدون مصرف کاغذ کنند تا کربن کمتری در فضا پخش شود. اتصال سرور‌ها به اینترنت و سرد نگهداشتن آن‌ها باعث می‌شود که انرژی زیاد برای این کار مصرف شود و استفاده از مجازی‌سازی و کامپیوتر‌های ابری گزینه بهتری در خصوص محیط زیست است که در خصوص سرور خود نیز اطمینان کامل خواهند داشت.

راه‌حل ساده

دل سعی کرده است که با کمک راه‌حل و ابداعات خود راه ساده‌ای را برای کسب و کار‌ها ارایه دهد ولی استفاده از آن‌ها نیازمند اندازه گیری و بررسی دقیق شرایط است که می‌تواند برای کمپانی‌هایی با سطح متوسط بسیار مناسب باشد که آن‌ها را از تمام مشکلات این حوزه دور خواهد کرد و باعث خواهد شد تا هم امروز و هم در آینده قابل انعطاف‌تر باشند.

نظر شما در خصوص راه‌کار‌های تجاری چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH