۸ ماشین هاچ‌بک بازار ایران که قیمتی کم‌تر از ۴۰ میلیون تومان دارند

TIBA2

در این روزهای پر ترافیک و خیابان‌های همیشه مملو از ماشین، یک خودروی جمع و جور حسابی به‌کار می‌آید. بله، منظورمان دقیقا هاچ بک‌ها هستند. تا همین چند سال پیش نهایتا ۳ الی ۴ مدل هاچ بک در خیابان‌ها می‌دیدیم. آن‌موقع‌ها هاچ بک‌ها را یا خانم‌ها می‌خریدند و یا پسران جوان که با آن پز بدهند! الان اما مخاطب این خودروها فقط بانوان و جوان‌ها نیستند و بسیاری را می‌بینید که از هاچ بک‌ها به عنوان خودروی اصلی و خانوادگی بهره می‌برند.

آن‌هایی که هاچ بک دارند، می‌دانند که پیدا کردن جای پارک چقدر آسان است. حتما دیده‌اید که وقتی در یک جای کوچک بین دو خودرو پارک می‌کنید، چه نگاهی از سوی سمند و پژو دارها به سویتان روانه می‌شود. بله، خوشحال باشید، شما دارنده یک هاچ بک جمع و جور هستید که البته از نظر ظاهری از حق هم نگذریم اغلب زیباتر از خودروهای صندوق‌دار هستند.

اگر هاچ بک دارید که هیچ، اگر ندارید و قصد دارید یکی تهیه کنید، حتما با تنوع مدل‌های موجود سردرگم خواهید شد. شاید باورتان نشود اما بیش از ۳۰ مدل هاچ بک در کشورمان موجود است که از رنج قیمتی ۱۶ میلیون تا الی نهایت را تحت پوشش قرار می‌دهند.

برای اینکه کارتان را راحت‌تر کنیم، تصمیم گرفتیم که در مقاله زیر به معرفی هاچ‌بک‌های بازار کشورمان که قیمتی زیر ۴۰ میلیون تومان دارند، بپردازیم.

***ادامه مقاله را در وب‌سایت چرخان مطالعه بفرمایید***

images_2529961

اگر به دنیای خودرو و اخبار پیرامونش علاقه‌مندید، مطالب وب‌سایت چرخان را بخوانید. همچنین با دنبال کردن پیج اینستاگرام، توئیتر یا فیس‌بوک چرخان، در جریان آخرین مطالب آن قرار بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH