نسخه نقره‌ای بلک‌بری پاسپورت، Dallas نامیده خواهد شد!

چندی پیش شایعاتی منتشر شدند که حاکی از معرفی دو اسمارت فون جدید از سوی کمپانی بلک‌بری بودند. مدتی بعد یک تصویر به‌صورت محرمانه از بلک‌بری به بیرون درز کرد که در آن می‌توانستیم نسخه نقره‌ای رنگ بلک‌بری پاسپورت را مشاهده کنیم که گفته می‌شد که این محصول نیز به‌زودی معرفی و عرضه می‌شود و اکنون بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده، این محصول بلک‌بری Dallas نامیده خواهد شد.

BlackBerry-Passport-Silver-Edition

اگر این اطلاعات درست باشند، نسخه نقره‌ای بلک‌بری پاسپورت دارای صفحه نمایشی 4.5 اینچی با وضوح 1440 در 1440 پیکسل خواهد بود که دلیل این وضوح نیز به صفحه نمایش مربعی دستگاه باز می‌گردد و شاهد تراکم پیشکلی 453ppi بر روی آن خواهیم بود. پردازش‌های این دستگاه نیز توسط اسنپدراگون 801 انجام خواهد شد که چهار هسته دارد و هر هسته نیز فرکانس 2.2 گیگاهرتز را ارایه خواهد داد و پردازش‌های گرافیکی دستگاه نیز توسط Adreno 330 انجام خواهد شد.

BlackBerry-Dallas-SQW100-4

گفته می‌شود که بلک‌بری بر روی این محصول یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار خواهد داد که دوربین جلویی آن نیز 2 مگاپیسکلی خواهد بود و انتظار می‌رود که بر روی این اسمارت فون شاهد یک باتری 3450 میلی‌آمپر ساعتی نیز باشیم. سیستم عامل مورد استفاده توسط این دستگاه نسخه 10.3 از بلک‌بری خواهد بود که بر اساس شایعات گفته می‌شود این محصول به‌زودی معرفی خواهد شد، اما فعلا اطلاعات دقیقی در خصوص زمان معرفی بلک‌بری Dallas منتشر نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH