MacBook Pro جدید اپل معرفی شد

دقایقی پیش در کنفرانس اپل MacBook Pro جدید معرفی شد. فیل شیلر در کنفرانس امشب اپل با اعلام این مورد که نسخه 13 اینچی MacBook Pro پرطرفدارترین نسخه آن می‌باشد مدل جدید آن را معرفی کرد. مدل جدید نسبت به مدل قبلی 20 درصد باریک‌تر است یعنی تنها 0.75 اینچ ضخامت دارد. البته مک‌بوک‌پرو جدید با داشتن تنها 1600 گرم وزن سبک‌ترین مک‌بوک موجود نیز است.

البته این کاهش ضخامت و وزن باعث حذف درایو DVD شده است که البته شاید در حال حاضر واقعا ارزشش را داشته باشد! نمایشگر این دستگاه جدید طبق معمول اپل Retina است! یعنی شما بیش از ۴ میلیون پیکسل در یک نمایشگر ۱۳ اینچی را می‌توانید مشاهده کنید (البته با میکروسکوپ!). فیل شیلر ادعا کرده است صفحه نمایش این محصول جدید ۷۵ درصد کاهش در انعکاس نور را به ارمغان می‌آورد.

پردازشگر CORE i7 یا CORE i5 و رم ۸ گیگابایتی به صورت پیش فرض، به همراه درایو اس‌اس‌دی تا ۷۶۸ گیگابایت ظرفیت همراه با گرافیک HD 4000 اینتل و البته ادعای 7 ساعت کارکرد باتری، محصولی فوق‌العاده را پدید آورده‌اند. مک‌بوک جدید فعلا با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و پردازنده 2.5 گیگاهرتز از امروز با قیمت ۱۶۹۹ دلار عرضه می‌شود.

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

همچنین می‌توانید نخستین شماره از مجله الکترونیکی آی‌تی‌رسان را به طور مستقیم و رایگان از لینک زیر دریافت کنید.

 [download id=”15″]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH