Iconical برنامه‌ای برای شخصی‌سازی آیکون‌ها در iOS

درست است که اپل در طراحی آیکون‌ها و فضای بصری iOS سنگ تمام گذاشته است ولی همواره انسان‌ها به دنبال تغییر و شخصی‌سازی بیشتر بوده‌اند و دوست دارند تا فضا اسمارتفون خود را مطابق میل خود بسازند.

Iconical-for-iOS-allows-you-to-customize-icons-and-create-actions

اپ‌ها زیادی در اپ استور اپل بدین منظور وجود دارد که توصیه ما استفاده از اپ iconical است، این اپ به شما اجازه می‌دهد تا به طور کامل ظاهر آیکون‌های iOS را تغییر دهید و به شخصی‌سازی آن‌ها بپردازید.

Iconical-for-iOS-allows-you-to-customize-icons-and-create-actions (4)

iconical تنها برای تغییر در آیکون‌ها ساخته نشده است و امکانات دیگری نیز در اختیار شما قرار می‌دهد، با استفاده از این اپ می‌توانید میانبرهایی (shortcut) نیز برای دسترسی سریع‌تر به تنظیمات ایجاد کنید. تصور کنید دیگر نیاز ندارید تا برای تماس با یک مخاطب خاص مسیری پیچیده را بپیمایید زیرا iconical به شما اجازه می‌دهد تا میانبر شخص مورد را نظر را در صفحه اصلی آیفون خود بسازید و از آن برای دسترسی سریع استفاده کنید، لازم به ذکر است ظاهر آیکون‌های ساخته شده توسط این نرم افزار هم قابلیت شخصی‌سازی دارند.

Iconical-for-iOS-allows-you-to-customize-icons-and-create-actions (1)

این اپ از 17000 برنامه در اپ استور پشتیبانی می‌کند و قادر است تا آیکون‌های آن‌ها را شخصی‌سازی کند برای استفاده از این اپ می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

app-store

1 در مورد “Iconical برنامه‌ای برای شخصی‌سازی آیکون‌ها در iOS”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH