برنامه Notepad به‌زودی در ویندوز استور منتشر خواهد شد

notepad

پس از عرضه دستیار صوتی کورتانا و مرورگر مایکروسافت Edge در ویندوز استور، کمپانی مایکروسافت برنامه‌های اصلی دیگر سیستم‌عامل ویندوز خود نظیر ماشین‌حساب و حتی برنامه ساعت را در این فروشگاه منتشر کرد. حال به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت تصمیم گرفته تا برنامه‌های بیش‌تری را در ویندوز استور، ارایه دهد.

به‌تازگی، آقای تری مایرسون، مدیر بخش ویندوز و محصولات هوشمند مایکروسافت، در مصاحبه‌ای جدید اعلام کرده که این کمپانی امیدوار است تا بتواند برنامه‌ “نوت‌پد” را به ویندوز استور بیاورد. در ادامه می‌توانید صحبت وی را بخوانید:

من، امیدوارم که حتی برنامه‌هایی نظیر نوت‌پد به‌زودی در فروشگاه (ویندوز استور) قرار بگیرد. پس ما شروع به دریافت بررسی‌ها و نظرات (کاربران) پیرامون نوت‌پد خواهیم کرد. این برنامه، همیشه خفت‌آور بوده است.

همان‌طور که آقای مایرسون اظهار داشت، مایکروسافت می‌خواهد تا نظرات و بررسی کاربران را پیرامون این برنامه دریافت نماید تا هرچه سریع‌تر، Notepad را در ویندوز استور ارایه دهد. البته می‌توان گفت که دلیل اصلی از انتشار Notepad در این فروشگاه، به‌روزرسانی‌های سریع‌تر است.

در حال حاضر، هیچ خبری از زمان انتشار این برنامه وجود ندارد. هم‌چنین مشخص نیست که مایکروسافت، نوت‌پد جدیدی را در ویندوز استور منتشر خواهد کرد یا همان Notepad کلاسیک را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. به‌هرحال تا زمان انتشار Notepad در فروشگاه ویندوز استور باید منتظر ماند. شما منتظر ارایه چه برنامه‌های دیگری در فروشگاه ویندوز استور هستید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH