اظهارات روحانی در مورد شبکه‌های اجتماعی

حسن روحانی رئیس جمهور کشور، در سخنرانی خود که روز یک‌شنبه از تلویزیون پخش شد، تلاش جوانانی را که در رسانه‌های اجتماعی، از توافق ایران با 1+5 حمایت می‌کنند، شایسته تقدیر و تشکر دانست. او در سخنرانی روز یک‌شنبه خود، از توافق ایران و 1+5 حمایت کرد، توافقی که به موجب آن، در ازای کنترل و محدود سازی برنامه هسته‌ای ایران، تحریم‌های بین‌المللی وضع شده علیه آن لغو می گردد. روحانی گفت: از حمایت آنلاین شما جوانان سپاسگزارم.
روحانی در اظهاراتی جالب و جدید عنوان کرد که همواره مخالف استفاده از فیلترینگ برای محدود سازی دسترسی مردم به شبکه‌های اجتماعی بوده است.
چنین اظهارات جالبی از رئیس جمهور ایران، موجب جلب توجه جهانیان و تغییر نظر آنان درباره ملتی می‌شود که همواره مواضع تندی در قبال فیسبوک، توییتر، یوتیوب و سایر رسانه‌های اجتماعی گرفته‌است.

176179_440
هر سه این سایت‌ها در ایران، به دلیل فیلتر بودن، از دسترس خارج هستند با این حال بیش از 2 میلیون نفر از ایرانیان دارای حساب کاربری در شبکه اجتماعی فیسبوک هستند. حتی خود شخص رئیس جمهور هم هر از گاهی سری به توییتر می‌زند و توییتی ارسال می‌کند!
اگر این شبکه‌ها باید فیلتر باشند، خب پس رئیس جمهور ما در آن‌ها چه می‌کند؟ اگر فیلتر بودنشان درست نیست و شخصی همانند رئیس جمهور استفاده از آن‌ها را درست می‌داند، پس چرا مردم و حتی خود رئیس جمهور باید به‌سختی از آن استفاده کنند؟!

1 در مورد “اظهارات روحانی در مورد شبکه‌های اجتماعی”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH