عضو جدید آنر هواوی، مجوز Tenna را دریافت کرد

 

Huawei-Might-Manufacture-the-Next-Nexus-Smartphoneبه‌نظر می‌رسد برخلاف مدت نسبتا کوتاهی‌ که از معرفی آنر 7 می‌گذرد، هواوی برای معرفی نسخه‌ جدیدی از سری آنر آماده می‌شود. عضو بعدی سری مقرون‌به‌صرفه آنر، یک ویژگی کاملا جدید را نسبت به مدل‌های پیشین خود تجربه خواهد کرد؛ دوربین کشویی.gsmarena_003

در جریان اخذ مجوز Tenna، تصاویری از آنر بعدی منتشر شده است؛ همان‌طور که در تصاویر فوق مشاهده می‌کنید، دو دوربین عضو بعدی سری آنر، باهم‌، برروی یک اسلایدر کشویی قرار دارد. با این ایده تازه، شما هم‌چنان به‌راحتی می‌توانید از دوربین عقب برای شکار سوژه‌های مدنظر خود استفاده کنید اما برای گرفتن عکس سلفی، باید اسلایدر پشت گوشی کمی بالا بیاید.
خوش‌بختانه، هواوی برای این کار، یک راه ساده در نظر گرفته است؛ استفاده از یک دکمه اختصاصی برای به بالا کشیدن اسلایدر کشویی! این دکمه در سمت چپ آنر بعدی قرار گرفته و با فشار آن، اسلایدر کشویی به سمت بالا خواهد آمد.

این فناوری شاید در ابتدا برای بسیاری، بی‌مصرف به‌نظر برسد اما اگر کمی تعصب را کنار بگذاریم، استفاده از یک اسلایدر کشویی برای جای‌دادن دوربین‌های گوشی در آن، کمک خواهد کرد تا فضای بالایی نمایشگر کاهش بیابد. هم‌چنین دوربین جلویی نیز می‌تواند از فلاش LED استفاده نماید.

این گوشی در حال حاضر با شماره مدل Huawei ATH-AL00 شناخته می‌شود اما مطمئنا پس از معرفی، با نام رسمی آن بیشتر آشنا خواهیم شد. متاسفانه هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات سخت‌افزاری این گوشی منتشر نشده است به‌جز آن‌که احتمال دارد در عضو آینده Honor، شاهد یک سنسور اثرانگشت باشیم. اگر به گذشته‌ سری آنر دقت کنید، احتمالا با این حرف موافق خواهید بود که عضو جدید آن، دو سیم‌کارته بوده و توسط پردازنده Kirin خود هواوی قدرت خواهد گرفت. نظر شما چیست؟ آیا برای خرید این مدل لحظه شماری خواهید کرد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH