دستیار صوتی اپل به منشی تلفنی شما تبدیل خواهد شد

Siri-in-iOS-9

برطبق گزارش Business Insider، اپل برروی سرویس تازه‌ای کار می‌کند که به دستیار صوتی “سیری” اجازه می‌دهد تا به تماس‌های شما پاسخ داده و آن‌ها را ضبط و سپس به متن تبدیل نماید.

اپل از این سرویس با عنوان iCloud Voicemail ( پست صوتی آی‌کلاد) نام می‌برد؛ سرویسی مشابه با دیگر سرویس‌های صوتی. اگرچه در سرویس تازه اپل، در صورتی که شما اجازه دهید، به‌جای پخش یک پیغام تکراری برای تماس گیرندگان، سیری وارد عمل شده و به تماس‌گیرنده‌های مدنظرتان می‌گوید که شما کجا هستید و به چه خاطر نمی‌توانید به تماس آن‌ها پاسخ دهید. سپس تماس صوتی به سرورهای اپل منتقل شده و به متن تبدیل می‌گردد.

احتمالا الگو و نحوه‌ کار این سرویس همانند روشی است که دستیار صوتی “سیری” اپل برای تبدیل جملات شما به متن دنبال می‌کند؛ البته هنوز مشخص نیست که این سرویس به اپراتورهای ارتباطی احتیاج دارد یا خیر. سرویس پیام صوتی فعلی اپل تنها با اپراتورهای خاصی عمل می‌نماید. هم‌چنین مشخص نیست که کاربر برای استفاده از سرویس پیام صوتی آینده اپل باید هزینه‌ای به اپراتور پرداخت نماید یا این سرویس به‌طور رایگان عمل خواهد کرد.

بنابر گزارشات منتشر شده، کارکنان اپل در حال حاضر برروی تست این سرویس متمرکز گشته‌اند و هنگامی که سرویس صوتی اپل به پایداری برسد، در سال آینده همراه با iOS 10 معرفی خواهد شد. نظر شما چیست؟ برای معرفی هرچه زودتر این سرویس، هیجان زده‌اید؟

1 در مورد “دستیار صوتی اپل به منشی تلفنی شما تبدیل خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH