آیا این تصویر هوآوی Mate 8 است؟

گوشی جدیدی از هوآوی با شماره مدل M200-UL00 در یک ویدیوی 18 ثانیه‌ای لو رفته است. فردی که این ویدیوی کوتاه را بر روی یوتیوب آپلود کرده، می‌گوید که این مدل همان هوآوی میت 8 است که انتظارش را می‌کشید!
سازنده این گوشی یعنی هوآوی نیز تیزری تبلیغاتی پخش کرده، که در آن به روز دوم سپتامبر و احتمال رونمایی از یک پرچمدار اشاره می‌گردد. در این تیزر گفته می‌شود که هوآوی در این روز، مزه پرچمدار پرچمداران را به شما خواهد چشاند! (اما شما باور نکنید)
طبق انتظارات، هوآوی میت 8 دارای بدنه‌ای تمام فلزی خواهد بود. این گوشی از یک صفحه نمایش IPS LCD با سایز 6 اینچ و رزولوشن 1440*2560 یا همان Quad HD برای این پرچمدار استفاده خواهد کرد. با محاسبه‌ای ساده می‌توان فهمید که تراکم پیکسلی این صفحه حدود 490 پیکسل بر اینچ خواهد بود، که رقم بسیار خوبی ارزیابی می‌گردد. چیپ‌ست این گوشی نیز احتمالا مدل Kirin 950 است، که هوآوی باید در بخش گرافیک آن را نسبت به Kirin 930 و 935 بهبود ببخشد، در غیر این صورت شانس آن برای موفقیت به‌شدت کم خواهد شد. پردازنده گرافیکی P8 همان پردازنده گرافیکی است که 2 سال قبل در گلکسی نوت 3 استفاده شده بود! انتظار داریم در بخش گرافیک شاهد پیشرفت باشیم.
huawei-ascend-mate-7-dual-sim-8سازندگان اسمارتفون‌های چینی، جدیدا دست به اقدامی‌ زده‌اند که اولین بار در ال‌جی G3 محبوب شاهد آن بودیم. این سازندگان، گوشی‌هایشان را با دو ظرفیت مختلف حافظه داخلی به بازار عرضه می‌کنند، مدلی که دارای حافظه داخلی بیشتر است، رم بیشتری نیز نسبت به مدل دیگر دارد. هواوی که در میت 7 این کار را کرده‌ بود، حالا در میت 8 نیز آن را تکرار می‌کند، اما میت 8، در دو مدل 32 و 64 گیگابایتی با حافظه‌ رم 3 و 4 گیگابایتی عرضه خواهد شد. در قسمت پشتی این غول، دوربین 20.7 مگاپیکسلی با کیفیتی قرار خواهد داشت و در جلوی آن نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی، به زیبایی هرچه تمام‌تر به عشاق سینه‌چاک سلفی و ویدیو چت چشمک می‌زند! در زیر دوربین پشتی این گوشی نیز شاهد حسگر اثر انگشتی با دقت بسیار بالا خواهیم بود. همچنین، انتظار می‌رود که باتری غول‌آسای 4100 میلی آمپرساعتی میت 7، در میت 8 کمی بیشتر شده و بتواند گوشی را مدت‌زمان بیشتری سر پا نگه دارد.
اخیرا عکس‌های زیادی در اینترنت منتشر شده‌اند که صاحب هرکس ادعا می‌کند عکس او همان میت 8 را نشان می‌دهد. فعلا نباید به این همه شایعه توجه کرد، چون هیچ‌کدام قطعی نیستند. تا روز معرفی این گوشی هوشمند، آن‌قدر عکس از آن لو می‎رود که دیگر نیازی به معرفی نباشد! پس فقط چند روز صبر کنید!

2 در مورد “آیا این تصویر هوآوی Mate 8 است؟”

  1. والا من نمیدونم شما چرا بعضی وقتا گیرت میره رو هواوی اقای ترکی نکنه برند برا گیر دادن کمه؟ اخه برادر مومن من اسفالت 8 و مدرن کمبات 5 رو راحت اجرا میکنم پس الان چرا باید به واحد گرافیکی قوی تر نیاز باشه؟ بعدشم اگه کواد اچ دی خوب بد که اپل میزد هواوی گفته که کواد اچ دی روی موبایل بی فایدس و مصرف باطری رو بالا میبره و قدرت سخت افزارو پایین و هیچی هم در عمل نمبینی پس اقای ترکی من اینا نه به شما بلکه به همه میگم اقایون خانوما منتظر صفحه کواد اچ دی از اپل و هواوی نباشید این محسولات هم بهترینن فون ارینا هم گفته سه گوشی برتر نیمه سال 2015 اس 6 و جی 4 و پی 8 (تو رو قرآن اگه با نبودن زد 3 پلاس در این لیست مشکل دارید برید به فون ارینا بگید ولی قسمتون میدم سر من خالی نکنید)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH