مایکروسافت، برنامه‌های کاربردی خود را به ساعت‌ مچی هوشمند شما می‌آورد

microsoft__logo

مایکروسافت به‌تازگی برنامه‌های کاربردی جدیدی را برای ابزارهای پوشیدنی منتشر کرده است؛ اما نه فقط برای ساعت Band، بلکه برای ساعت‌های مچی هوشمند اندرویدی و اپل واچ. اولین برنامه برای اپل واچ، Outlook است که به شما اجازه می‌دهد ایمیل‌های دریافتی خود را مشاهده کرده و به آن‌ها، پاسخ دهید. برای این ساعت، هم‌چنین برنامه مدیریت وظیفه Wunderlist نیز منتشر شده است.

از سوی دیگر، مایکروسافت برای ساعت مچی Android Wear گوگل، نسخه به‌روزشده وان‌درایو و OneNote را ارائه داده است. سرویس ابری وان‌درایو، یکی از عکس‌‌های شما را که تا 30 روز پیش آپلود کرده‌اید، به عنوان واچ‌فیس دستگاه‌تان قرار می‌دهد. برنامه OneNote نیز آخرین یادداشتی را که مشاهده کرده‌اید، به سمت راست ساعت مچی هوشمندتان می‌افزاید.

به‌علاوه مایکروسافت، برنامه مترجم خود را نیز برای هر دو پلت‌فرم ارایه داده است؛ فقط کافی‌ست با فرمان صوتی، به این برنامه دستور داده تا مترجم مایکروسافت، جمله شما را به یکی از 50 زبان موجود ترجمه نماید. هم‌چنین جملات رایج شما نظیر “کمک، من گم شده‌ام!”، در این برنامه پین می‌شود و می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده نمایید.

اگر ساعت مچی هوشمند دارید، می‌توانید با مراجعه به اپ‌استور یا گوگل پلی، هرچه سریع‌تر برنامه‌های جدید مایکروسافت را برای ساعت مچی هوشمند خود دریافت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH