اپل طراحی وب‌سایت خود را تغییر داد

42-72611449

کمپانی اپل به‌تازگی، پایگاه فروش آنلاین خود را به وب‌سایت اصلی خود، یعنی Apple.com منتقل کرده است. یکی از کارکنان اپل به سایت Mashable می‌گوید: «ما سایت Apple.com را باز طراحی کرده‌ایم؛ زیرا می‌دانیم مشتریان‌مان می‌خواهند به جستجو، بررسی و خرید در یک مکان بپردازند.»

این فرد، هم‌چنین ادامه می‌دهد:

سایت Apple.com جدید، به یکی از بهترین سایت‌های موجود برای ما تبدیل شده است و فروشگاه آنلاین ما نیز به مشتریان، یک مقصد ساده را برای یادگیری و خرید بدون جابه‌جا شدن بین دو سایت متفاوت، معرفی می‌‌کند.

پیش‌تر، سایت خرید آنلاین اپل دارای آدرس جداگانه‌ای ( Store.apple.com) بود که برای دسترسی به آن، باید برروی آیکون “Shop” برروی صفحه اصلی وب‌سایت اپل کلیک می‌نمودید. با طراحی مجدد وب‌سایت اپل، این آیکون از بالای سمت چپ صفحه اصلی حذف شده است.

در حال حاضر، یک آیکون سبد خرید به‌جای آیکون “Shop” در بالای سمت راست سایت Apple.com قرار گرفته و  به کمک آن، می‌توانید محصولات موردعلاقه خود و یا محصولاتی را که برای خرید انتخاب کرده‌اید، مشاهده نمایید. هم‌چنین امکان بررسی وضعیت سفارش در این آیکون گنجانده شده است.

در هر صفحه مربوط به محصولات اپل، گزینه‌ای برای خرید آن محصول قرار گرفته که این امکان را برای کاربر به‌وجود آورده تا بدون مراجعه به وب‌سایت Shop.apple.com، به‌خرید محصول مورد علاقه خود بپردازد.

به‌عنوان نتیجه کلی، باید اغراق کرد که نه‌تنها استفاده از سایت Apple.com نسبت به گذشته بهتر شده، بلکه خرید در آن نیز ساده‌تر و راحت‌تر گردیده است. دیدگاه خود را درباره این اقدام اپل در نظرات بیان نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH