ساندبار خمیده ال‌جی در راه است!

رقابت و رابطه کاری همیشه در دنیا وجود دارد و حوزه آی‌تی نیز یکی از پر چالش‌ترین نمونه‌هاست. در این میان دو کمپانی کره‌ای ال‌جی و سامسونگ همیشه در حال رقابت با یکدیگر بوده‌اند؛ یعنی اگر یکی از این دو شرکت معروف محصولی یونیک و خاص را برای اولین بار معرفی کند، طولی نخواهد کشید تا کمپانی رقیب محصولی شبیه به آن‌ را روانه بازار کند. این اتفاق در حوزه‌هایی چون تلویزیون، اسمارت فون و به‌ویژه سیستم‌های صوتی رخ داده است.

LG-Sound-bar

سامسونگ سال گذشته برای اولین بار از ساندبار خمیده خود رونمایی کرد. بنابراین همان‌طور که پیش بینی می‌شد ال‌جی نیز دست روی دست نگذاشته و وارد این حوزه شده است! این کمپانی که پیش از این با عرضه محصولات صوتی خود در سری Flow توانایی‌های خود را در این حوزه نشان داده بود، با تولید و معرفی دستگاه LAS855M Music Flow که یک ساندبار وایرلس خمیده است وارد بازار شد؛ اما چرا خمیده؟ خب واضح است، این ساند بار قرار است با تلویزیون‌های منحنی این کمپانی ست شده و ظاهر بسیار زیبایی را برای مشتری فراهم کند.

این محصول دارای طراحی 4.1 کاناله است و از 4 اسپیکر داخلی به همراه ساب ووفر بی‌سیم تشکیل شده است و به‌راحتی قابل نصب بر روی دیوار است! این محصول همان‌طور که گفته شد از سری LG Music Flow است که به صورت وای‌فای می‌تواند به پخش موسیقی از Google Play Music، Pandora و TuineIn بپردازد.

البته سایر بلندگوها خدمات Spotify را نیز پشتیبانی می‌کنند، اما هنوز معلوم نیست که چرا ال‌جی از این قابلیت بی‌بهره است. البته احتمالا این شرکت منتظر دریافت مجوز از سوی Spotify است. این محصول علاوه بر سیستم وای‌فای، از فناوری ارتباطی بلوتوث و HDMI نیز پشتیبانی می‌کند. این اسپیکر خمیده به‌زودی و در ماه اکتبر با قیمت 700 دلار در ایالات متحده آمریکا عرضه می‌شود. این محصول حدود صد دلار از رقیبش گران‌تر است!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH