نکسوس‌های آینده، با پشتیبانی از حسگر اثرانگشت و پورت USB-C معرفی خواهند شد

google-inc-set-to-collaborate-with-huawei-for-upcoming-nexus-phone

نکسوس گوگل معرفی شد؛ البته نه‌ به‌طور رسمی. پس از انتشار تصاویری از نکسوس‌های آینده که بدنه پشتی و لبه آن را به‌نمایش می‌‍گذاشت، به‌نظر می‌رسد، نوبت به لورفتن مشخصات سخت‌افزاری این محصولات دو رگه رسیده باشد.

nexus-h11 (1)گوگل، امسال دو گوشی نکسوس معرفی خواهد کرد؛ فبلت 5.7 اینچی هواوی و گوشی 5.2 اینچی ساخته ال‌جی. هردو به اسپیکر صدا در قسمت جلویی و حسگر اثر انگشت در پشت خود مجهز شده‌اند و آن‌طور که گفته می‌شود، هردو نکسوس آینده گوگل از پورت USB نوع C پشتیبانی خواهند کرد.

این خبرها را درزدهنده معروف فرانسوی، آقای Steve Hammerstoffe (با نام aka @onleaks) منتشر کرده و هم‌چنین اطلاعاتی را از ابعاد دو نکسوس آینده گوگل فاش نموده است. لازم به‌ذکر است که onleaks@ سابقه بسیار درخشانی در منتشر کردن اطلاعات گوشی‌های آینده پیش از معرفی رسمی‌شان، دارد. با این‌حال، این مشخصات هنوز تایید نشده‌اند و بهتر است که فقط به چشم یک شایعه به‌‎آن‌ها نگاه کنید:

  • ابعاد نکسوس 5.2 اینچی ال‌جی: 146.9 در 72.9 در 8/9.8 میلی‌متر
  • ابعاد نکسوس 5.7 اینچی هواوی: 159.4 در 78.3 در 6.6/8.5 میلی‌متر

اگر دقت کرده باشید، دو ضخامت برای نکسوس ال‌جی و هواوی اعلام شده است؛ این دو عدد به این معنی است که هرکدام باید کمی همانند موتو ایکس موتورولا، در پشت خود خمیدگی داشته باشند که ضخامت بدنه در لبه‌ها و گوشه‌ها به کم‌ترین حد خود و در وسط، به بیش‌ترین مقدار اعلام شده خواهد رسید. هم‌چنین اگر به تصاویر خیره شوید، دوربین کمی بیرون آمده و این خود می‌تواند اعداد متفاوت اعلام شده به عنوان ضخامت نکسوس‌های آینده گوگل را توجیه نماید.

به‌یاد داشته باشید که در آخرین اخبار، تنها مشخصات نکسوس هواوی و ال‌جی فاش شده و تصویری از آن‌ها منتشر نگردیده است. بنابراین امکان دارد تصاویر فوق که پیش‌تر منتشر شده بود، به نکسوس‌های آینده گوگل ربطی نداشته باشد.

باتوجه به شایعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که هردو نکسوس از فلز ساخته شده باشند؛ احتمالا نکسوس هواوی تماما فلزی بوده و در نکسوس ال‌جی، تنها فریم گوشی به‌جای کل قاب گوشی، فلزی خواهد بود.

به‌طور طبیعی، انتظار می‌رود که هردو گوشی ذکرشده از آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید گوگل یعنی اندروید M که پیش‌تر در کنفرانس Google I/O معرفی شد، استفاده نمایند. متاسفانه هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره باتری و دوربین دو نکسوس آینده گوگل وجود ندارد ولی با توجه به روند لو رفتن فعلی، به‌زودی مشخصات بیشتری از نکسو‌س هواوی و ال‌جی فاش خواهد شد. نظر شما چیست؟ کدام نکسوس می‌تواند امسال خوش بدرخشد؟

1 در مورد “نکسوس‌های آینده، با پشتیبانی از حسگر اثرانگشت و پورت USB-C معرفی خواهند شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH