5 ویژگی که می‌توانست گلکسی S6 Edge Plus را متفاوت‌تر کند!

حال که نوت 5 و نسخه جدید ششمین کهکشانی سامسونگ رسما معرفی شده است؛ بهتر می‌توان در مورد آنان نظر داد و با سایر پرچم‌داران بازار مقایسه‌شان کرد. باید دید آیا سامسونگ با این دو فبلت غول پیکر، بازهم می‌تواند بازار را تکان دهد یا خیر؟

از لحاظ طراحی، فبلت جدید سامسونگ برادر بزرگ‌تر و خوشگل‌تر S6 Edge محسوب می‌شود! اسمارت فونی که هم بزرگ‌تر شده است و هم سخت افزار آن بهبود یافته. بهره گیری از پردازنده 64 بیتی و 8 هسته‌ای اختصاصی سامسونگ در کنار استفاده از 4 گیگابایت رم LPDDR4 برای اولین بار، قرار است تا این فبلت را تا آسمان‌ها بالا ببرد.

همچنین سامسونگ قول داده است که تاچ ویز دیگر مشکلی برای کاربرانش ایجاد نکند و این می‌تواند خبر خوبی برای هواداران این کمپانی کره‌ای باشد. در این مطلب سعی می‌کنیم به ویژگی‌های جدید این فبلت که آن را متمایز از دیگر نسخه‌های می‌کند اشاره کوچکی داشته باشیم.

  • پنل فوق العاده Edge

اولین استفاده از ویژگی جذاب Edge به سپتامبر سال 2014 و معرفی Galaxy Note Edge باز می‌گردد. طبق برنامه ریزی سامسونگ، قسمت منحنی این محصولات، تنها توانایی نمایش اطلاعات خاصی را داشته و نمی‌توانند هر نوع ویدجت یا نرم افزاری را برای شما به نمایش بگذارند.

Edge-panels

اما اینک، گلکسی اس 6 اج، خبرهای جدیدی را برای شما دارد. شما در این محصول می‌توانید نرم‌افزارهای مورد علاقه خود را به People Edge اضافه نمایید. با اینکه هنوز عملکردهای این قسمت منحنی محدود است اما خوب این اتفاق نشان می‌دهد سامسونگ در حال کار بر روی این نقص است. باید اعتراف کنیم که این قسمت خاص محصولات سامسونگ، به سرعت در حال پیشرفت است و نسل به نسل کارکرد بهتری را به کاربر عرضه می‌کند.

  • IR Blaster

حتما با کارکرد فرستنده‌های مادون قرمز بر روی برخی محصولات آشنا هستید و می‌دانید عادت به آن چه قدر خوب است! کاربران این روزها با اسمارت فون خود همه کار می‌کنند و طبیعی است که وجود یک سنسور ساده مادون قرمز که بتواند این فبلت زیبا را به کنترل تبدیل کند، درخواست زیادی نیست.

IR-Blaster (1)

  • باتری قابل تعویض

هرچه جلوتر می‌رویم، محصولات تغییرات ناخواسته زیادی را بر روی خود می‌بینند. فلزی شدن این پرچم‌داران، کاری کرده است که دیگر دست کاربران به باتری اسمارت فون گران قیمتشان نرسد. قابل تعویض بودن باتری، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک فبلت یا گجت است. این‌طور نیست؟

Removable-Battery

  • اسلات کارت حافظه

تغییر دیگری که پرچم‌داران سامسونگ با آن مواجه شده‌اند، عدم وجود اسلات کارت حافظه است. با اینکه این محصولات با حافظه‌های پیش فرض 32 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شود، اما باید قبول کنیم که نبود فضای لازم برای افزودن کارت حافظه ایراد بسیار بدی است!

microSD-flap-cover

  • کثیف شدن پنل!

این گوشی زیبا و شیک است و در آن هیچ شکی نیست! اما بهره گیری از شیشه در قاب پشتی آن کمی شرایط را تغییر می‌دهد. شاید استفاده از چرم مصنوعی در نمونه‌های قبلی محصولات سامسونگ بهتر به دل کاربران نشسته باشد. بنابراین با حضور شیشه بر روی قاب پشتی، منتظر کثیف شدن پنل آن باشید.

Samsung-Galaxy-Note5-(3)

کاش سامسونگ نیم نگاهی نیز به چرم داشت!

3 در مورد “5 ویژگی که می‌توانست گلکسی S6 Edge Plus را متفاوت‌تر کند!”

  1. حالا اگه اپل پشت و شیشه ای میزد فوق العاده بود ولی این سامسونگ هرچی بزنه باید یه ایرادی ازش بگیریم و ساز مخالف بزنیم !!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH