سامسونگ Gear S2 ماه‌ آینده معرفی خواهد شد

Samsung Gear S2

دقایقی پیش مراسم رونمایی سامسونگ به پایان رسید، تقریبا همه‌چیز طبق پیش‌بینی‌ها پیشرفت اما سامسونگ یک سورپرایز را برای ما رو کرد و آن‌هم نسل جدید ساعت هوشمند خود به‌نام Gear S2 بود. این رونمایی در قالب یک تیزر ویدیویی و با نمایش چند تصویر از این ساعت‌هوشمند انجام گرفت، تصاویر نشان‌داده شده بیان‌ می‌کنند که این ساعت‌هوشمند از امکاناتی فراتر از نسل قبلی خود بهره‌مند است و همچنین ظاهر بسیار جذابی نیز خواهد داشت.

در ابتدا ویدیو می‌توان شمایل یک ساعت‌هوشمند را با بدنه‌ای فلزی که با قطعه‌ای لاستیکی به رنگ سفید تلفیق شده‌ است از زوایای مختلف مشاهده کرد. تصاویر بعدی بیشتر نشان‌دهنده رابط کاربری این ساعت‌هوشمند بودند که تقریبا نا‌آشنا و به احتمال زیاد مربوط به سیستم‌عامل تایزن هستند که برای این ساعت‌هوشمند انتخاب شده‌است. در بخشی از این ویدیو می‌توان منویی بسیار جالب در این ساعت را دید که در آن آیکون‌ها به صورت دایره‌ای مرتب شده‌اند، این رابط‌کاربری زیباست اما بسیار شبیه به WatchOS اپل است که می‌تواند در آینده مشکلاتی را برای سامسونگ ایجاد‌کند.

Samsung Gear S2-4

Gear S2 سامسونگ احتمالا دارای صفحه‌نمایشی 1/56 اینچی بارزولوشن 360×360 پیکسل خواهد‌بود. در بخش پردازشی چیپست 3472 سامسونگ با فرکانس 1.2گیگاهرتز به همراه 768مگابایت رم قرارگرفته‌ است که از نسل قبلی خود قوی‌تر است. این ساعت مجموعه‌ای از سنسورهای مختلف را در خود جای داده که عملیات پایش کاربر از لحاظ فعالیت بدنی و علایم حیاتی را برعهده دارند.
مراسم معرفی رسمی این ساعت‌هوشمند ماه آینده و در برلین صورت می‌گیرد.

Samsung Gear S2-3

Samsung Gear S2-2

1 در مورد “سامسونگ Gear S2 ماه‌ آینده معرفی خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH