کانسپت سونی اکسپریا Z5 را ببینید

جدیدترین عضو خانواده Z سونی، هنوز در مرحله یک رویای شیرین است؛ اما شاید سونی ناگهان در یک آیتم جهانی بیاید و آن را در نمایشگاه IFA برلین برای همگان رونمایی کند. حالا در کنار هر رویدادی که قرار باشد رخ دهد، تصاویری تازه منتشر شده است که در آن چند نمونه رنگارنگ Z5 را می‌بینیم که توسط یکی از علاقه‌مندان به این شرکت طراحی شده است.

Sony-Xperia-Z5-concept-renders-(3)

این کانسپت‌ها که توسط Jermaine Smit طراحی شده است، در نوع خود جالب هستند. او طراحی خود را در ادامه حرکت سونی برای آخرین پرچم‌دارانش یعنی +Z3 و Z4 می‌داند و از کمترین حاشیه موجود برای آن‌ها بهره برده است. همچنین وی ظاهر دکمه پاور را نیز به یک بیضی شیک تغییر داده است. سایز صفحه نمایش در این نمونه‌ها 5.5 اینچ است.

اگر سونی تصمیم داشته باشد تا پرچم‌دار جدیدش را در این سایز به بازار عرضه کند، باید منتظر تغییر سایز و ظرفیت باتری آن نیز باشیم. شاید با این افزایش سایز، Z5 با دوربینی 21 یا 27 مگاپیکسلی نیز عرضه شود که در نوع خود بسیار جذاب خواهد بود!

Sony-Xperia-Z5-concept-renders-(1)

نظر شما چیست؟ آیا Z5 بازهم با ظاهری تکراری عرضه می‌شود یا این بار برای سورپرایز هواداران متعصبش با تغییرات جدیدی به دنیای فناوری وارد خواهد شد؟ منتظر نظرات شما دوستان هستیم.

Sony-Xperia-Z5-concept-renders-(2) Sony-Xperia-Z5-concept-renders

 

 

5 در مورد “کانسپت سونی اکسپریا Z5 را ببینید”

    1. والا قزار هم نیست که نوت با اس قبلی فرقی داشته باشه فقط ارتقا یافته و بزرگ شدش با قلم نوت میشه اگه کسی نوت 4 اس5 نوت 3 داره باید اینو بخره ولی خب اس 5 با نوت 4 خیلی فرق نداشت بیشت ین فرق خانواده اس و نوتذزمان اس 4 و نوت 3 بود

  1. تکرار پشت تکرار.سونی اوایل خیلی تو طراحی محصولاتش ریسک میکرد.یاد اکسپریا اس بخیر.خلاقیتی بود واسه خودش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH