اولین تصویر تبلیغاتی سونی اکسپریا Z5 Plus منتشر شد

 

Is-this-the-Sony-Xperia-Z5

بهتر است رویداد خبری سامسونگ را در امروز فراموش کرده و برروی تصویر تازه منتشر شده فبلت اکسپریا زد 5 پلاس تمرکز کنید. این تصاویر در جایی از چین منتشر شده و در آن‌، به‌نظر می‌رسد اکسپریا 70 پلاس یا همان اکسپریا زد 5 پلاس نفش‌آفرینی می‌نماید.

چندی پیش نیز شایعاتی منتشر شد که می‌گفت سونی برروی طراحی و توسعه دو گوشی اکسپریا 70 و اکسپریا 60 متمرکز شده که احتمال می‌دهیم این دو مدل، اسم‌ رمزهای اکسپریا زد 5 کامپکت و اکسپریا زد 5 باشند.

گفته می‌شود که اکسپریا زد 5 پلاس به یک نمایشگر Quad HD با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل با اندازه‌ای نامشخص (احتمالا 5.5 اینچی) و چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 810 مجهز شده است. البته قطعا این گوشی اولین محصول Quad HD سونی نیست زیرا پیش‌تر سونی برای اپراتور Verizon در آمریکا، اکسپریا زد 4 وی را ارایه داده است که از یک نمایشگر این‌چنینی بهره می‌برد.

باید گفت که فعلا اطلاعات بیشتری از اکسپریا زد 5 پلاس منتشر نشده است اما اگر تصویر فوق واقعی باشد، به‌نظر می‌رسد که فبلت اکسپریا زد 5 پلاس با اکسپریا زد 3 پلاس و یا اکسپریا زد 4 وی تفاوت چندانی نخواهد داشت.

ممکن است سونی، محصولات سری اکسپریا زد 5 خود از جمله اکسپریا زد 5، اکسپریا زد 5 پلاس و اکسپریا زد 5 کامپکت را ماه دیگر در 2 سپتامبر در نمایشگاه IFA 2015 معرفی نماید. نظر شما درباره این محصولات چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH