این شما و این هم آی‌فون تاشو!

از شکل فعلی آی‌فون‌های کمپانی اپل خسته شده‌اید؟ اخیرا نابغه طراحی با نام Martin Hajek از ژاپن رندر‌هایی را منتشر کرده است که ساخته دست وی هستند و یک آی‌فون تاشو را نشان می‌دهند که بسیار دوست داشتنی است و می‌تواند برای دوست داران نوستالژی بسیار جالب باشد. همان طور که گفته شد این طراح فردی ژاپنی است و در حال حاضر اسمارت فون‌های تاشو در ژاپن و برخی از کشور‌های آسیایی طرفداران خاص خود را دارند.

Flip-iPhone-concept-by-Martin-Hajek-(10)

البته نکته جالب در خصوص این محصول به بخش پایین آن باز می‌گردد که برخلاف گوشی‌های تاشو عادی در آن بخش نیز شاهد یک نمایشگر لمسی به جای دکمه‌های فیزیکی هستیم و البته در بخش رویی دستگاه نیز یک نمایشگر کوچک همانند نسخه‌های مشابه قرار داده شده است.

Flip-iPhone-concept-by-Martin-Hajek

در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این آی‌فون تاشو را مشاهده کنید اما باید توجه داشته باشید که این تصاویر تنها توسط یک طراح ساخته شده‌اند و نباید منتظر یک آی‌فون این چنینی بود و شاید حتی خود اپل نیز از آن‌ها خبر نداشته باشد!

Flip-iPhone-concept-by-Martin-Hajek-(9) Flip-iPhone-concept-by-Martin-Hajek-(8) Flip-iPhone-concept-by-Martin-Hajek-(7) Flip-iPhone-concept-by-Martin-Hajek-(6) Flip-iPhone-concept-by-Martin-Hajek-(5) Flip-iPhone-concept-by-Martin-Hajek-(4) Flip-iPhone-concept-by-Martin-Hajek-(2) Flip-iPhone-concept-by-Martin-Hajek-(3) Flip-iPhone-concept-by-Martin-Hajek-(1)

2 در مورد “این شما و این هم آی‌فون تاشو!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH