ایران و کسب مقام دوم در مسابقات آشپزی ال جی

شرکت ال جی فینال پنجمین دوره مسابقات آشپزی، مربوط به منطقه خاورمیانه و آفریقا را با موفقیت در دبی برگزار نمود. برنده اول رقابت امسال، ‌دونوان و هایلی ون روین از آفریقای جنوبی، موفق گشتند هیات داوران را توسط غذای خوش طعم خود شامل خوراک بره با برنج، به همراه زردآلو و بادام تست شده شگفت زده نمایند. این زوج آفریقایی افراد حاضر در سالن را نیز با بیان خاطراتی از آشپزی خود در طول 5 سال زندگی مشترک خود تحت تاثیر قرار دادند. غذای این تیم ترکیبی از آشپزی سنتی آفریقای جنوبی به همراه طعم‌ها و ادویه‌هایی کاملا امروزی بود.

این زوج موفق به دریافت جایزه اول این سری مسابقات آشپزی ال جی که شامل: سفر 5 روزه به پاریس به همراه دو گوشی هوشمند ال جی و همچنین یک جلسه آموزش آشپزی در مرکز معتبر Le Cordon Bleu، در شهر پاریس گردیدند.

زهرا نصری و محمد جواد فیروز جانی از کشور ایران با پخت بره شکم پر،‌ موفق به کسب مقام دوم این مسابقات و دریافت جایزه ارزنده انجمن جهانی سرآشپزها (WACS) گردیدند. شیلا طاریان از امارت نیز جایزه Le Cordon Bleu را از این مسابقات دریافت نمود. علاوه بر این هر دو تیم نیز از سفر سه روزه به پاریس و کلاس آموزشی Le Cordon Bleu بهره مند خواهند شد.

در سال جاری 12 تیم دو نفره از کشورهای امارت،‌ ایران،‌ عربستان سعودی،‌ ترکیه‌، آفریقای جنوبی و اردن با شعار “در زندگی خود به آشپزی اهمیت دهید” به رقابت پرداختند. مسابقه دهندگان مهارت‌های آشپزی خود را به نمایش گذاشته و غذاهای جدید و خوش طعمی را که یادآور خاطرات شیرین زندگی آنها بود،‌ طبخ نمودند. مسابقه با موفقیت کامل، به همراه داورانی از انجمن جهانی سرآشپزهای معروف (WACS) و مرکز Le Cordon Bleu انجام گرفت و همگی از غذاهای جدید و خلاقیت در پخت آنها لذت بردند.

به گفته مدیران ارشد ال جی در این بخش،‌ مسابقات آشپزی منطقه خاور میانه و آفریقا نشان دهنده طعم عالی، نوآوری و مغذی بودن غذاهایی است که می‌توان با مایکروویو ال جی طبخ نمود. تجربه افراد شرکت کننده،‌ نشان دهنده فرهنگ آن کشور بوده و هر غذایی نشان دهنده طعم‌ها و مزه‌های موجود و متنوع در جهان است. همچنین با برخورداری از تکنولوژی پخت نوری ذغالی شرکت کنندگان توانستند غذاهایی سالم‌تر و خوش مزه‌تر با راحتی هر چه بیشتر تهیه نمایند.

در این دوره مسابقات آشپزی شرکت کنندگان تا حد امکان از قابلیت‌های مایکروویوهای نوری جدید ال جی در تهیه غذا استفاده نمودند. فر ذغالی نوری ال جی به افراد این امکان را می‌دهد که از غذاهایی خوش طعم‌تر با پختی آسان بهره مند شوند. این تکنولوژی سبب می‌گردد مواد غذایی به صورت کاملا طبیعی طبخ شده، ‌چربی اضافه مواد خارج و در عین حال ارزش غذایی آنها حفظ گردد. فرهای نوری ال جی بعد از سالها تلاش توانسته‌اند به افراد ثابت نمایند که آشپزی در خانه،‌ سالم‌ترین روش برای تهیه غذاست.

1 در مورد “ایران و کسب مقام دوم در مسابقات آشپزی ال جی”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH