تصاویر و اطلاعات جدیدی از میزو MX5 Pro Plus به‌بیرون درز کرد

اوایل ماه جاری بود که کمپانی Meizu حرف از اسمارت فون جدید خود با نام MX5 Pro به میان آورد که تقریبا اطلاعات منتشر شده نیز از یک منبع آگاه بودند. حال تصاویری به‌بیرون درز کرده‌اند که گفته می‌شود مربوط به MX5 Pro Plus است و شاید جالب باشد که بدانید دستگاه مذکور بر اساس اطلاعات منتشر شده از پردازنده اگزینوس 7420 استفاده خواهد کرد. این همان پردازنده‌ای‌ هست که در گلکسی S6، گلکسی S6 Edge، گلکسی Note 5 و گلکسی S6 Edge Plus مورد استفاده قرار گرفته! البته برخی شایعات نیز حاکی از آن هستند که این محصول از پردازنده اسنپدراگون 820 استفاده خواهد کرد.

در کنار این شایعات، اطلاعات دیگری نیز به دست آمده که می‌گویند MX5 Pro Plus قادر به انجام فعالیت‌های مالتی تسکینگ از طریق رم 4 گیگابایتی خود خواهد بود که این رم نیز از نوع LPDDR4 است. علاوه بر این انتظار می‌رود که در بخش پشتی این اسمارت فون چینی یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی قرار بگیرد.

Images-and-benchmark-test-of-the-Meizu-MX5-Pro-Plus-allegedly-leak-(2)

گفتنی است که این اسمارت فون به AnTuTu نیز راه پیدا کرده اما اطلاعات منتشر شده از سوی آن به صورت تار هستند و به همین دلیل نمی‌توان به شماره مدل این دستگاه پی برد. حال بهتر است که به شایعات اطمینان کنیم و برای آشنایی با مشخصات دستگاه اصلی نیز صبر نماییم تا Meizu خود رسما دست به‌کار شود.

اکنون در ادامه می‌توانید تصاویری را که یک لو دهنده چینی با اکانت KJuma@ منتشر کرده است، مشاهده کنید. نظر شما در خصوص این محصول چیست؟

Images-and-benchmark-test-of-the-Meizu-MX5-Pro-Plus-allegedly-leak Images-and-benchmark-test-of-the-Meizu-MX5-Pro-Plus-allegedly-leak-(1)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH