قاب‌های فاش شده برای نکسوس 5 (2015) شایعات را تایید می‌کنند

چندوقت پیش رندرهایی در اینترنت منتشر شده بود، که فرد یا افراد منتشر کننده، آن‌ها را متعلق به گوشی نکسوس 5 (2015) می‌دانستند. حالا نیز رندرهای جدید دیگری منتشر شده است، اما این بار نه از خود گوشی نکسوس، بلکه از قاب‌هایی که برای این پرچمدار گوگل ساخته شده‌اند. این قاب‌ها در وبسایتی به نام AliExpress یافت شدند و به نظر می‌رسد که امنیت بالایی را در هنگام سقوط برای نکسوس فراهم آورند.
مهمتر از همه این است که از این تصاویر جدید می‌توان فهمید که این گوشی هوشمند دارای یک فلاش دوگانه LED، فوکوس لیزری و حسگر اثر انگشت در زیر دوربین پشتی خود خواهد بود. دوربین پشتی این محصول نیز همچون بسیاری از پرچمداران دیگر برآمده است. گویی این سنت زشت به یک جور فخر برای کمپانی‌ها تبدیل شده است. هرکه دوربینش بیشتر بیرون بزند باکلاس‌تر است! همه این ویژگی‌ها در عکس‌هایی که قبلا به این نکسوس نسبت داده شده بود، وجود داشتند. در حقیقت این تصاویر، مهر تاییدی بر تصاویری است که چند روز پیش از این گوشی منتشر شدند.
تصاویری از این قاب‌ها را در زیر ملاحظه می‌فرمایید:1234.5
اگر گوگل بخواهد طبق سنت همیشگی خود نکسوس جدیدش را معرفی کند، باید همچون روال کار در سال‌های گذشته، در نیمه دوم ماه اکتبر منتظر مراسم معرفی آن باشیم. فعلا که هیچ گونه خبری از اردوگاه ال‌جی به بیرون درز پیدا نکرده است. این کمپانی کره‌ای، هنوز وجود یا عدم وجود نکسوس منتسب به خود را تایید نکرده است. با این حال، حدس و گمان‌ها و شایعات همگی می‌گویند که امسال گوشی نکسوس گوگل توسط دو کمپانی چشم بادامی هوآوی و ال‌جی تولید خواهد شد. گفته می‌شود که قرار است نکسوس 5 (2015) دارای یک صفحه نمایش کوچک‌تر از 5.2 اینچ باشد، در حالی که خبرها حاکی از آن است که نکسوس ساخت هوآوی دارای صفحه نمایشی بزرگ با سایز 5.7 اینچ است.
در حالی که حدس و گمان‌ها بر وجود چیپ اسنپدراگون 810 در نکسوس هوآوی متمرکز شده بودند، گزارشی از کشور هلند منتشر شد که می‌گفت نکسوس هوآوی، از تراشه Kirin 950 که ساخت خود هوآوی است، بهره می‌برد. اگر یادتان باشد، دیروز اخباری منتشر شد مبنی بر این که تراشه Kirin 950 هوآوی، در بنچمارک معتبر Geek Bench امتیازی بالاتر از تراشه معروف اگزینوس 7420 سامسونگ کسب کرده است. اگر نتایج این بنچمارک‌هایی که به تازگی از این غول پردازشی منتظر شده است صحیح باشد، وجود آن در نکسوس جدید اصلا بعید نیست. گفته می‌شود که این تراشه از گرافیک فوق العاده قدتمند و جدید Mali T880 Mp6 بهره می‌برد، که مسلما حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت.
باید منتظر ماند و دید. آیا گوگل همه چیز را بر عهده هوآوی خواهد گذاشت؟

2 در مورد “قاب‌های فاش شده برای نکسوس 5 (2015) شایعات را تایید می‌کنند”

  1. با اینکه دوربینش برامدگی داره اما خیلی کمه نسبت به s6 و note 5
    اگه العان سامسونگ میزد همه تو این سایت می گفتن به به چه چه اولیش هم خود نویسنده

    1. خواهشا حرف تو دهن ما نذارید. بخاطر برآمدگی دوربین، سامسونگ هم توی متن توبیخ شده. ندیدید؟ متن رو با دقت بخونید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH