کمپانی ال‌جی برای محصولات منحنی آینده خود، 8 نام تجاری مختلف را به ثبت رساند!

ces-2015-lg-g-flex-2-7437.0

یک اصل رایج و تکراری در صنعت فناوری وجود دارد و آن، این است هنگامی‌که یک سازنده، محصول متفاوت و تازه‌ای را تولید می‌کند، دیگر تولیدکنندگان برای تقلید از آن محصول، تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا مدلی مشابه را با کمی تغییرات ارایه دهند. سال گذشته، سامسونگ نخستین گوشی “اج” را با نام گلکسی نوت اج معرفی کرد؛ با نمایشگر لبه منحی دوگانه که در لبه‌ها، شاهد یک نمایشگر ثانویه برای نمایش اعلان‌ و هشدارها هستیم.

lg-active-bending

جای شگفتی نیست که ال‌جی، چنین محصولی را چند ماه پس از عرضه گلکسی نوت اج معرفی نماید؛ گوشی لبه‌دار ال‌جی در نمایشگاه CES 2015، پشت درهای بسته به نمایش گذاشته شد. البته واضح است که گوشی لبه‌دار ال‌جی در آن زمان، هنوز در مراحل اولیه توسعه خود بوده و ال‌جی پس از آن، محصول « Edge» خود را دست‌خوش بهبودهایی کرده است. به‌تازگی، سازنده گوشی خمیده ال‌جی جی فلکس 2، با ثبت 8 نام تجاری برای محصولات جدید خود که در تمامی آن‌ها از کلمه «Edge» استفاده شده است، نشان داده که در تولید یک گوشی مشابه محصولات لبه‌منحنی سامسونگ تا چه حد جدی است! این 8 نام عبارتند از:

  • Super Edge – Dual Edge- Upper Edge- Dual Side Edge- Side Edge- Double Edge- Two Edge- G Edge

این نام‌ها به چه معناست؟ خب، بسیار محتمل به‌نظر می‌رسد که ال‌جی در حال برنامه‌ریزی است تا محصولاتی را با صفحه‌نمایش منحنی متفاوت از یک‌دیگر به‌ تولید برساند. پروسه تولید این گوشی‌های منحنی، کمی گران و دشوار خواهد بود!

بهتر است آن را این‌گونه توضیح داد که کمپانی ال‌جی در حال برنامه‌ریزی است تا تولید یک گوشی «اج» را به سرانجام برساند؛ محصولی که هنوز در مراحل اولیه تولید خود به‌سر می‌برد و حتی سازنده آن، نمی‌داند که چه نامی را برای آن انتخاب نماید.

استفاده از کلمه  dual edge در 8 نام فوق، بدین معنی است که ال‌جی محصولی را با یک نمایشگر لبه‌منحنی دوگانه همانند گلکسی S6 Edge و گلکسی S6 Edge Plus سامسونگ در دست توسعه دارد؛ برای همین نام‌های “Double Edge”، “Two Edge”،  “Dual Side Edge” و “Dual Edge” را به‌ثبت رسانده است.

با این‌حال، بقیه اسامی به نوع خاصی از محصولات آینده ال‌جی اشاره می‌کنند که فقط از یک طرف انحنا دارد؛ به‌خصوص، کلمه Upper Edge که نشان‌دهنده آن است که در آینده، گوشی را از ال‌جی خواهیم دید که فقط از بالای نمایشگر خود دارای انحنا است.

چه مدت تا زمان معرفی رسمی محصول صفحه خمیده ال‌جی فاصله باقی‌ است؟ حتی نمی‌توان هیچ تصوری درباره آن داشت! با این‌حال، تا آن زمان باید منتظر ماند. نظر شما چیست؟

4 در مورد “کمپانی ال‌جی برای محصولات منحنی آینده خود، 8 نام تجاری مختلف را به ثبت رساند!”

  1. سینا حسن زاده

    ال‌جی شکرکت خوبیه که میتونه با فعالیت و نوآوری بیشتر توی این زمنیه، یعنی زمینه گوشی های موبایل با بزرگان رقابت کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH