منتظر ایسوس در نمایشگاه IFA 2015 باشید

نمایشگاه IFA 2015 نزدیک است و از همین حالا تمامی کمپانی‌ها برنامه ریزی‌های خود را برای حضور در این رویداد مهم آغاز کرده‌اند تا با دستانی پر به جنگ با رقبا بروند. ایسوس نیز در این نمایشگاه شرکت دارد و کنفرانس خبری آن برای دوم سپتامبر برنامه ریزی شده است.

این کمپانی در نظر دارد تا چند محصول در IFA معرفی کند که مهم‌ترین آن‌ها می‌تواند ساعت هوشمند ایسوس باشد که اخباری در مورد آن شنیده بودیم و یا می‌تواند اسمارتفونی را معرفی کند که به تازگی تصاویر آن منتشر شده است. این اسمارتفون که مجوزهای حضورش در چین صادر شده است دارای مشخصات یک میان‌رده است که پیش‌تر تصاویر جسته و گریخته‌ای از آن در تیزر ایسوس مشاهده شده بود. همچنین ایسوس با ساعت هوشمند ZenWatch در بازار حضور دارد که ممکن است با معرفی نسل جدید آن شوک جدیدی به بازار ابزارهای پوشیدنی وارد کند.

asus-building

به طور کلی طی دو هفته آینده و آغاز نمایشگاه IFA باید منتظر ابزارهای زیادی باشیم و انتظار داریم که سونی بتواند با معرفی پرچمدار جدیدش به دنیای رقابت بازگردد، در سویی دیگر سامسونگ پس از معرفی سری جدید نوت حال فقط ساعت هوشمندش را برای این نمایشگاه کنار گذاشته است. ایسوس نیز همانطور که در بالا گفته شد، توانایی غافلگیر کردن ما را دارد ولی باید صبر کرد و نتیجه این همه تلاش را در نمایشگاه IFA 2015 دید.

2 در مورد “منتظر ایسوس در نمایشگاه IFA 2015 باشید”

  1. سینا حسن زاده

    کمپانی های کوچک وابسته به اندروید گوگل در حال رقابت در همایش مذخرفی چون IFA هستند و اپل و مایکروسافت و گوگل بدون حضور در این همایش بزرگترین اتفاقات دنیای فناوری را رقم میزنند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH