در گوشی‌های ماژولار گوگل از قطعات مغناطیسی استفاده نخواهد شد

Google-Project-Ara

در طول چند روز گذشته، بحث‌های زیادی پیرامون جاه‌طلبی‌ گوشی‌های هوشمند ماژولار گوگل شده است. این شرکت پیش‌تر اعلام کرد که این پروژه کنسل نشده اما با این وجود، آزمایش نمونه‌های اولیه این نوع محصولات را به سال بعد میلادی یعنی 2016 موکول خواهد کرد. به‌تازگی، تیم تحقیق و توسعه پروژه ماژولار گوگل تایید کرده که استفاده از وسایل الکترونیکی مغناطیسی برای ماژول‌ها کنسل خواهد شد.

این مورد از سوی تیم توسعه « Project Ara» در حساب‌ توییتر آن‌ها تایید شده است زیرا به‌باور آن‌ها، گوشی ماژولار با قطعه‌های آهنربایی در آزمایش پرتاب شکست خواهد خورد. البته شاید اتصال قطعات آهن‌ربایی به‌اندازه کافی قدرتمند نبوده است!

شیوه کار این گوشی ماژولار به‌این گونه است که کاربران می‌توانند به‌میل خود، ماژول‌هایی را به گوشی قطعه‌قطعه خود اضافه یا از آن حذف نمایند. این باعث خواهد شد تا کاربر بتواند به‌راحتی، اجزای سخت‌افزاری گوشی خود را به‌روز نموده یا اجزای حیاتی را تغییر دهد.

تیم توسعه پروژه آرا از قطعات مغناطیسی برای ثابت نگه‌داشتن سایر قطعات در محل خود استفاده می‌کردند اما با توجه به شکست این گوشی ماژولار در آزمایش پرتاب، این گروه به‌دنبال جایگزین دیگری برای ثابت نگه‌داشتن ماژول‌ها خواهند بود. البته تیم توسعه پروژه آرا هنوز مشخص نکرده است که چگونه استفاده از قطعات مغناطیسی، باعث شکست در آزمایش پرتاب گوشی ماژولار آن‌ها شده است!

این گروه در توییت دیگری، مدعی شده‌ که سعی دارد با دسته‌بندی قابلیت‌های اساسی، فضای بیشتری را برای اضافه‌کردن ماژول‌های بیشتر خالی کند. در این توییت هم‌چنین از هشتگ  ThinkingOfYou# استفاده شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH