تصاویری از اسپیکرهای عجیب و غریب ال‌جی که راهی نمایشگاه IFA می‌شوند

SoundPop-360_Music-Flow-P5-1024x560 (1)

کمپانی ال‌جی در حال آماده‌کردن بلندگوهای جدید خود برای رونمایی در نمایشگاه IFA برلین است. حال این سازنده، تصاویر اسپیکرهای بی‌سیم و بلوتوثی خود را منتشر کرده که در ادامه به‌ آن‌ها می‌پردازیم.

11

یکی از این بلندگوها، طرح عجیب و غریبی دارد؛ شاید بتوان آن را شیک نیز وصف کرد. ال‌جی در طراحی آن، از ظاهر بطری الهام گرفته است. این بلندگو، SoundPop 360 نام دارد که می‌تواند با طراحی استوانه‌ای مانند خود، صدا را در تمام جهات پخش نماید. وعده داده شده که این اسپیکر می‌تواند تا حداکثر 20 ساعت به پخش موسیقی بپردازد.

124

بلندگو دیگر ال‌جی، Music Flow P5 نام دارد که همانند یک رادیو رومیزی مینیاتوری طراحی شده است؛ البته پیش‌تر نسخه P7 آن نیز ارایه شده بود. طبق گفته ال‌جی، این مدل می‌تواند با یک‌بار شارژ، تا 15 ساعت به پخش موسیقی بپردازد.

اطلاعات بیش‌تری درباره مشخصات این دو بلندگو در حال حاضر وجود ندارد. لازم به‌ذکر است که هردو بلندگو از قابلیت‌هایی نظیر Auto Music Play، Multi Point و Dual Play استفاده می‌کنند. با این قابلیت‌ها، می‌توانید موسیقی را از چندین منبع مختلف برروی یک بلندگو یا از یک منبع برروی چندین بلندگو اجرا نمایید. قابلیت Auto Music Play به بلندگوهای ال‌جی، این امکان را می‌دهد تا هنگامی که یک منبع پخش صوتی در یک فاصله معین از آن‌ها قرار گرفت، به‌طور خودکار، شروع به پخش موسیقی نمایند.

بلندگو SoundPop 360 و Music Flow P5 در نمایشگاه IFA تا چند هفته دیگر معرفی خواهند شد. امیدواریم که مشخصات بیش‌تری از این دو در مراسم ال‌جی منتشر شود. یکی دیگر از محصولاتی که ال‌جی در این مراسم معرفی خواهد کرد، یک ساندبار خمیده با نام  Music Flow HS8 بوده که برای تلویزیون‌های منحنی، طراحی شده است. لازم به‌ذکر است که ال‌جی اعلام کرده که این بلندگوها را در نمایشگاه IFA برلین، از 4 تا 9 سپتامبر معرفی خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH