هواوی Honor 7i با دوربین تاشو و سنسور اثر انگشت معرفی شد

کمپانی هواوی در طول سال‌های گذشته اسمارت فون‌های بسیار خوبی را روانه بازار کرده است و چندی پیش نیز شایعات حاکی از آن بودند که این غول چینی تصمیم دارد یک تلفن همراه با دوربین عجیب و تاشو تولید کند که امروز این محصول رسما با نام Honor 7i معرفی شد. لنز این دوربین می‌تواند با کمک دست کاربر باز شود و در واقع دوربین جلویی دستگاه نیز باشد و این کار باعث می‌شود که کاربران یک دوربین قدرتمند همانند دوربین پشتی را برای عکاسی‌های سلفی خود نیز داشته باشند که البته می‌توانند از نور فلاش LED آن نیز استفاده کنند. هواوی اعلام کرده که جای هیچ نگرانی بابت از کار افتادن این بخش چرخان نیست و اطمینان داده که حتی اگر در هر روز 132 بار آن را حرکت دهید، تا دو سال دیگر نیز قادر به استفاده از آن خواهید بود!

Huawei-Honor-7i-(5)

شما از طریق این دوربین 13 مگاپیکسلی می‌توانید سلفی‌های بسیار خوبی را ثبت کنید. هواوی در ساخت این محصول از سنسور سونی استفاده کرده است که f/2.0 را دارد و البته قابلیت چرخش 180 درجه آن نیز باعث می‌شود که دستگاه هرچه بیشتر در دل کاربران بنشیند.

Huawei-Honor-7i

هواوی Honor 7i از یک نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح 1080p بهره می‌برد که پردازش‌های آن نیز توسط اسنپدراگون 616 انجام می‌شود و 2 یا 3 گیگابایت نیز حافظه رم آن را یاری می‌کند. کاربران نیز می‌توانند اطلاعات خود را بر روی حافظه 16 و 32 گیگابایتی دستگاه ذخیره کنند. یک باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی نیز اسمارت فون جدید هواوی را همراهی می‌کند.

Huawei-Honor-7i-(4)

یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد هواوی Honor 7i در کنار دوربین چرخان آن وجود سنسور اثر انگشت است که برخلاف اسمارت فون‌های عادی در بخش کناری دستگاه جاسازی شده و این باعث افزایش نسبت صفحه به بدنه در این محصول شده است.

انتظار می‌رود که قیمت این اسمارت فون در چین از 250 دلار شروع شود اما در بازار‌های جهانی این محصول بر اساس مدل خود قیمتی 300 و 400 دلاری خواهد داشت. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این محصول را مشاهده کنید.

Huawei-Honor-7i-(1) Huawei-Honor-7i-(7) Huawei-Honor-7i-(6) Huawei-Honor-7i-(2) Huawei-Honor-7i-(3)

5 در مورد “هواوی Honor 7i با دوربین تاشو و سنسور اثر انگشت معرفی شد”

  1. یه کمک و راهنمایی از تموم دوستانی که با دو گوشی سونی m۵ و c۵ و هواوی shotxکارکردن میخام.
    کیفیت دوربین واسم مهمه برای همین کیفیت. دوربین کدوم مدل واقن بهتره کسایی که باهر سه گزینه کار کردن یا دیدن بگن.
    بعده دوربین کلن کدوم گوشی بهتریه؟از لحاظ برنامه موزیک بازی تاحدودی شبیه همه و مشکلی ازین بابت ندارم.دوربینو بگین اول هردوش جلو و عقب.بدش باطریو کیفیت صفحه؟راستی z۳رو تو لیست بیارم بنظرتون ؟ممنون….لطفا از روی تعصب به برند خاصی پاسخ ندین. ازهمه ممنون.

  2. این زیاد بالا پایین بشه خراب نمیشه؟یا کسی حواسش نباشه و به چیزی گیر کنه نمیشکنه؟ ولی ایده اش جالبه و به شرکتها این امکان رو میده سایز صفحه نمایشو بزرگتر کنن و حاشیه گوشی کم بشه.

    1. مجتبی مسکینی

      خود هواوی که گفته اگر روزی 132 بار اون رو باز و بسته کنید تا دو سال دیگه هم خراب نمیشه!!
      به طور کلی هم فکر نکنم چیزی بهش گیر کنه! چون اون قسمت یه بخش اضافی نیست که همیشه بیرون از بدنه باشه! اون همیشه سر جای خودش هست و فقط برای سلفی گرفتن حرکتش میدید و بعد از گرفتن عکس دوباره سر جای خودش بر میگردونید
      ایده هم برای هواوی نیست! قبلا همچین قابلیتی رو در گوشی N1 اوپو دیده بودیم
      حتی در سال های دور نوکیا 3250 هم چنین قابلیتی رو داشت! حالا نه به این صورت اما بخش پایینی اون می چرخید و میتونستید با دوربین اصلی گوشی سلفی هم بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH