پرچمدار بعدی مایکروسافت با برند سرفیس و سخت افزاری قدرت‌مند روانه بازار خواهد شد

به نظر می‌رسد مایکروسافت می‌خواهد با معرفی پرچمدار یا پرچمداران موبایلی و تبلت جدید سرفیس خود در این فصل تعطیلات و عرضه آن‌ها در فصل پاییز به بازار، حسابی سر و صدا به پا کند! در حققت شایعاتی وجود دارد، مبنی بر این که گوشی جدید این شرکت که با نام “نیروی ویرانگر آلفا” شناخته می‌شود، همان سرفیس موبایل خواهد بود. این مایکروسافت هم مثل ما ایرانی‌ها خیلی به اسم‌های حماسی و ویرانگر علاقه دارد! این نام نشانگر تلاش‌های داخلی مایکروسافت در سال 2012 برای ارایه یک اسمارت فون است. زمانی که هنوز نوکیا و برند لومیا آن را نخریده بود. ممکن است این موبایل جدید، با نام سرفیس موبایل معرفی گردد، تا بلکه بتواند وابستگی شدید مایکروسافت به نام لومیا نوکیا را کم کند.
مشخصاتی که برای سرفیس موبایل بیان شده، یک درجه بالاتر از لومیا 950 یا 950XL است که انتظار می‌رود در ماه اکتبر رونمایی شوند. این گوشی می‌تواند پرچمدار واقعی و اصلی مایکروسافت باشد، که اینسایدرها می‌گویند قرار است اواخر سال 2015 یا اوایل 2016 بi بازار عرضه شود. این گوشی دارای بدنه‌ای ساخته شده از آلیاژ منیزیم و آلومینیم است، درست مانند تبلت‌ سرفیس! این پرچمدار دارای صفحه نمایشی 5.5 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن 1440*2560 و تراکم پیکسلی 535 پیکسل بر اینچ است. این صفحه نمایش دارای تکنولوژی Clear Black نیز خواهد بود. همچنین یک لایه محافظ بسیار قوی از جنس گوریلا گلس 4 از آن محافظت خواهد کرد.
qJ8SQ2s بهره بردن از پردازنده اینتل اتم x3، سرفیس موبایل را به یک غول بی‌شاخ و دم تبدیل خواهد کرد. دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی با فناوری Pure View و دارای لنز کارل زایس و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده نیز در دل عاشقان عکاسی شوری به پا خواهد کرد. این گوشی هنگام عرضه، دارای سیستم عامل ویندوز 10 موبایل خواهد بود. این غول در دو مدل با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت ارایه می‌شود، که مدل 64  گیگابایتی دارای 3 گیگابایت حافظه رم، و مدل 128 گیگابایتی دارای 4 گیگابایت حافظه رم است. البته سرفیس موبایل توانایی پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی تا 256 گیگابایت را دارد و با این کار، جای هیچ حرف و حدیثی را باقی نمی‌گذارد!

قلمی به نام سرفیس پن (همانند قلم S-Pen سری نوت سامسونگ) همراه این پرچمدار خواهد بود. از دیگر مشخصات سرفیس موبایل می‌توان به بهره بردن از درگاه USB Type C و قابلیت شارژ بی‌سیم اشاره کرد.

این مشخصات، متعلق به غولی است که چشمان همه را خیره خواهد کرد. شما چه فکر می‌کنید؟ آیا مایکروسافت با عرضه این گوشی خواهد توانست آبروی رفته را بازجوید؟

3 در مورد “پرچمدار بعدی مایکروسافت با برند سرفیس و سخت افزاری قدرت‌مند روانه بازار خواهد شد”

  1. اگه برنامه های وین۳۲ رو بخونه ک صد درصد ب ی رقیب قدر برای آیفون و سامسونگ تبدیل میشه .در هرصورت پرچم وینفون بالاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH