محصولات جدید iLife با گارانتی آریانا عرضه می‌شوند

عصر دیروز در مراسمی به میزبانی هتل سیمرغ تهران، شرکت آریانا به عنوان گارانتی و عرضه کننده محصولات کمپانی iLife معرفی شد. در این نشست خبری آقایان علی اصغر کهن ترابی به عنوان مدیرعامل آریانا، مانی رادمنش مدیر دفتر کمپانی iLife در تهران و ویشتا فیاض مدیر توسعه تجاری شرکت آریانا حضور داشتند.

ariana-seminar

در ابتدا مراسم آقای رادمنش در مورد کمپانی iLife و تاریخچه حضور این کمپانی توضیحاتی ارایه کرد. وی گفت کمپانی iLife ضمن تغییر لوگو، سیاست‌ها و برنامه‌های جدیدی برای بازارهای جهانی دارد و در همین راستا نیز به‌دنبال توزیع کننده‌ای جدید و حرفه‌ای بوده است. به همین دلیل از هفته آینده، محصولات جدید این کمپانی توسط شرکت آریانا در بازار توزیع می‌شود.

رادمنش افزود، کمپانی iLife یک مجموعه ثبت شده در ایالات متحده آمریکاست و دفتر فروش مرکزی آن در هنگ کنگ است و با برندهای درجه پایین چینی قابل قیاس نیست. این شرکت در سرتاسر جهان حدود 1000 کارمند داشته و تمرکز اصلی‌اش بر روی تبلت، اسمارت فون، ساعت هوشمند و … است.

این کمپانی در سال 1991 شکل گرفته است و با دارا بودن کارخانه مختص به تولیدات خود، از محصولات گم‌نام چینی برای عرضه تولیداتش استفاده نمی‌کند. بازار هدف iLife در دنیا، پر کردن خلا محصولات بی‌کیفت چینی و تاپ بازار است که به گفته آقای رادمنش بازاری جذاب با سود فراوان دارد. وی گفت هدف اصلی iLife، عرضه بهترین کالا با بهترین قیمت است. در واقع iLife می‌خواهد که کاربران فناوری و تکنولوژی‌های جدید را گران نخرند.

همچنین این شرکت در نظر دارد تا ابتدا بازارهای خاورمیانه، شرق آفریقا و آفریقای جنوبی را در اختیار گیرد. سپس به‌صورت هدفمند به هند، آسیای شرقی و نهایتا به اروپای شرقی، اروپای غربی و بازارهای درجه اول جهانی راه پیدا کند. در واقع استراتژی اصلی این شرکت حرکت آهسته و پیوسته است.

در کنار این مراسم و معرفی شرکت آریانا، iLife از چند محصول جدید خود که همزمان در کشور امارات نیز رونمایی شده است، پرده برداری کرد.

full-product

تبلت‌های نسل سوم کودکان موسوم به KidsTab، Zed Book و Zed Watch تازه‌ترین تولیدات این کمپانی بودند.

پس از برگزاری نشست خبری، در همایشی که iLife و آریانا با همکاری هم برگزار کرده بودند، مراسم رونمایی از محصولات جدید این کمپانی با حضور خبرنگاران و فروشندگان برتر سبد کالای این شرکت در سرتاسر ایران برگزار شد.

Ariana-torabi

در ادامه نگاهی به مشخصات این محصولات می‌اندازیم:

تبلت iLife WTab 805

صفحه نمایش 8 اینچی همراه با پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و 1 گیگابایت رم! با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت و شبکه 3G.

این تبلت که نام دیگرش Octavia است، با دارا بودن ضخامت تنها 7.5 میلی‌متر یکی از باریکترین تبلت‌های دنیا به شمار می‌رود.

wtab805-back wtab805-full wtab805-side

تبلت‌ ویژه کودکان Kids Tab 3G

صفحه نمایش 7 اینچی، دارای پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز به همراه 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی. بهره گیری از فناوری‌های مخصوص کودکان همانند کنترل والدین، ارسال نقشه به والدین و…!

kidstab

نوت‌بوک Zed Book

صفحه نمایش 10.1 اینچی، همراه با پردازنده 4 هسته‌ای Intel Atom، دو گیگابایت رم از نوع DDR3 و 32 گیگابایت حافظه داخلی.

دارای قابلیت پذیرش سیم‌کارت و دو دوربین 2 و 5 مگاپیکسلی!

این محصول جالب هم دارای سیستم عامل اندروید بوده و هم ویندوز 8 بر روی آن نصب است. یعنی هنگامی که به عنوان تبلت از آن استفاده شود با سیستم عامل اندروید فعال شده و پس از نصب داک، سیستم عامل آن به ویندوز 8 تغییر پیدا می‌کند.

Zed Watch

صفحه نمایش 1.54 اینچی، سیم کارت خور، دارای دوربین و توانایی ارتباط با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS!

Amaze 605

صفحه نمایش 6 اینچی، پردازنده 4 هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی، یک گیگابایت رم، هشت گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از دو سیم کارت (3G).

amaze-605 amaze-605-full

لازم به ذکر است که تمامی این محصولات با گارانتی شرکت آریانا عرضه می‌شود. این شرکت که سابقه همکاری با کمپانی ایسر و توزیع چند مدل خاص از لپتاپ‌های این کمپانی با گارانتی سازگار را نیز دارد، قصد دارد تا تمامی محصولات iLife را با گارانتی دو ساله همراه با یک ماه گارانتی تعویض ارایه کند. به گفته آقای فیاض، این شرکت بروز اتفاقی مانند نوسانات برق و یا ایراد در شارژر و باتری را نیز جز شرایط گارانتی محسوب کرده و قول می‌دهد تا شرایط تعویض را هرچه بیشتر به منفع مشتری تغییر دهد.

9 در مورد “محصولات جدید iLife با گارانتی آریانا عرضه می‌شوند”

  1. یکی می گفت موقع خرید جنس ارزون فک می کنید زرنگید و می خرید ولی بعدش تازه می فهمید که نه بابا ساده اید.
    چی بگم این تبلتا خیلی حساسا توشون اتصالات تار مویی با کمترین لحیم انجام شده با کوچکترین ضربه یا آب خوردگی کارشون ساختس . طوری سرحمشون کردن که همون روزای اول ۱ مقدار کار کنه تا مشتری بخره و دوام زیادی نداره .

  2. تبلت zbookGکه مزخرفه ویندوزش اصلا کارایی نداره و کارنمیکنه حیف پول که دادم کاش میشد فلشش کرد و این ویندوزش را حذف کرد ،حداقل با اندرویدش کارکنم.

  3. ارسلان امیری

    در ضمن دو فته بعد خریدم این مشکل پیش امد از تابستان تا حالا دنبال تاچم اصلا خیلی احتیاطشو کردم

  4. ارسلان امیری

    سلام ارسلان امیری هستم از شیراز تابستان تب لت ای لایف تب ۸۰۰ رو خریدم روزانه یک ساعت باهاش کار میکردم متاسفانه نمیدونم چی شد تاچش مشکل پیدا کرد سراغ نمایندگی فروشش در شیراز بردم که با اپدیت شدن درست شد و دوباره دو روز بغد دوباره به حالت اول برگشت هر جا میرم تاچش رو ندارن ایا شما تاچش رو برای فروش دارید برام ارسال کنید سپاسگذارم ۰۹۳۳۷۲۹۶۰۵۴

  5. با سلام بنده یک دستگاه smart watch I life از کرج خریدم بعضی گزینه ها کارش انجام نمیشه لطف کنید در سایت بعضی از نرم‌افزارها را مثل bt notifier برای مصرف بلوتوث هست یا we chat آپ دیت میخوادو Browser نمیتونه سایت سیم کارت را باز کنه و پسور دیفالت ساعت چه شماره ای هست ممنونم از راهنمایی و همکاری شما.

  6. چقدر مضخرف
    بابد از چینیا یاد بگیرن که اگه قیمت کمه محصول مضخرف نیست
    چیییییش دیگه هر روز یکی با مامانش دعواش میشه میزنه تو کار گوشی 🙁

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH