مایکروسافت در حال کار بر روی دو تبلت سرفیس جدید با نمایشگر بزرگ است

بر طبق آخرین اخبار منتشر شده از تایوان، مایکروسافت قصد ندارد تا یک تبلت سرفیس را معرفی کند بلکه در نظر دارد تا در اواخر امسال دو تبلت جدید را به خانواده سرفیس بیفزاید، اطلاعات فاش شده از سازندگان صفحه نمایش‌ها نشان می‌دهد که مایکروسافت در حال کار بر روی دو تبلت با اندازه‌های مختلف است. یکی از این تبلت‌ها همانند نسل قبلی دارای نمایشگر 12 اینچی است در حالیکه نسخه‌ دیگر صفحه نمایشی 13 یا 14 اینچی خواهد داشت.

بر این اساس انتظار می‌رود این تبلت‌ها مربوط به سری Pro باشند زیرا سرفیس‌هایی که پرو نیستند سایز نمایشگر کوچکتری دارند. متاسفانه این گزارشات هیچ اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات سخت افزاری این تبلت‌ها ارایه نکرده‌اند اما می‌توان بر اساس گزارشات پیشین و همچنین رویه‌ سخت افزاری مایکروسافت در تبلت‌های سری سرفیس، حدس‌هایی در مورد سخت افزار این محصولات ارایه داد، سرفیس‌های جدید با پردازنده‌های Skylake اینتل کار می‌کنند و در مدل‌های مختلفی از حافظه رم و فضای ذخیره سازی در دسترس خواهند بود و قطعا ویندوز 10 را به صورت پیش‌فرض اجرا می‌کنند.

windows-10-surface-pro-3_story

بسیار جالب خواهد بود تا ببینیم محصول نهایی چه برتری‌هایی نسبت به نسل قبلی خواهد داشت زیرا سرفیس پرو 3 کامل‌ترین و بهترین محصول سری سرفیس بود که فروش خوبی هم داشت و توانست جان دوباره‌ای به خط تولید سری سرفیس بدهد هرچند که قیمت بالای آن جالب به نظر نمی‌رسید. مایکروسافت چالش‌های زیادی پیش رو دارد که سرفیس‌ها بخش کوچکی از آن‌ها را شامل می‌شوند، هرچند که ارایه بسیار موفق ویندوز 10 توانست دوباره چشم‌ها را به سوی مایکروسافت معطوف کند و این کار را برای ارایه‌ سرفیسی بهتر و کامل‌تر از نسخه‌های قبلی بسیار سخت می‌کند. این سرفیس باید علاوه بر قدرت سخت افزاری بالاتر از طراحی بهتر و کاربردی‌تر همراه با قیمتی معقول‌تر بهره ببرد تا محصولی از پیش شکست خورده نباشد.

شایعات نشان می‌دهد اپل نیز بیکار ننشسته و در حال کار بر روی آیپد پرو است که بر طبق شایعات، محصول جدید این کمپانی از صفحه نمایش بزرگتری استفاده می‌کند ولی از همان سیستم عامل iOS بهره برده و جایگزین لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای شخصی نیست، این درحالیست که سرفیس‌های مایکروسافت جایگزین بسیار مناسبی برای کامپیوترهای شخصی هستند و به‌خوبی نیازهای شما را بر طرف می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH