نسخه فلزی ال‌جی G4 در هند عرضه می‌شود

LG-G4-metallic

در ماه آوریل، ال‌جی، پرچم‌دار جدید خود را با نام G4 معرفی کرد. اگر به‌یاد داشته باشید، این گوشی در دو نسخه متفاوت معرفی شد؛ نسخه‌ای با قاب پشتی پلاستیکی و دیگری، با بدنه‌ای از جنس چرم اصل. البته مشخص است که دومی، حس بهتری را در هنگام کار به شما منتقل خواهد کرد. با این‌حال، نمی‌توان از ماندگاری پایین چرم چیزی نگفت!

خب، شاید شما مایل باشید که پرچم‌دار جدید ال‌جی را بخرید اما متعقد هستید که دوام چرم اندک است؛ هم‌چنین پلاستیک برای یک پرچم‌دار، جالب نیست. پس چه نسخه‌ای از پرچم‌دار ال‌جی را باید خریداری نمود؟ اگر در هندوستان زندگی می‌کنید، شما می‌توانید نسخه «متالیک» ال‌جی G4 را خریداری نمایید. به‌بیان ساده‌تر، ال‌جی نسخه دیگری از پرچمدار خود را با فلز چکش خورده معرفی کرده  که این محصول در دو رنگ مشکی تیتانیوم و طلایی به بازار عرضه شده است.

از نظر ظاهری، نسخه فلزی ال‌جی G4 همانند نسخه پلاستیکی آن می‌ماند با این تفاوت که در هنگام کار با نسخه متالیک آن، حس بهتری برای در دست داشتن پرچم‌دار ال‌جی خواهید داشت. شعبه هند ال‌جی، این نسخه را هم‌اکنون به قیمت 40 هزار ارز محلی هند ( معادل با 605 دلار) به‌فروش می‌رساند. هنوز مشخص نیست که این نسخه در بازار کشورهای دیگر منتشر می‌شود یا خیر.

همانند نسخه چرم و پلاستیکی G4، نسخه متالیک آن با یک نمایشگر 5.5 اینچی Quad HD، دوربین عقب 16 مگاپیکسلی، پردازنده شش هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون 808، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره این گوشی، بررسی تخصصی آن را در سایت بخوانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH