10 تا از گران قیمت‌ترین خانه‌های دنیا

هیچ جا، خونه خود آدم نمیشه! حتما این ضرب المثل زیبا را شنیده‌اید که ما ایرانیان معمولا بعد از هر مسافرت و گردش و… به محض رسیدن به خانه آن را بیان می‌کنیم. خب، خانه هر فرد راحت‌ترین مکان برای آن است.

در هر شهر و کشوری معمولا خانه‌های گران قیمت بسیاری هستند که چشم‌های رهگذران را گرد کرده و دهان آن‌ها را از تعجب باز نگه می‌دارد. گاهی این منازل فقط زیبا هستند و گاه درون آن‌ها از بیرونشان فوق‌العاده‌تر است. در نظر داریم تا با هم سری به گران قیمت‌ترین خانه‌های دنیا بزنیم. قیمت برخی از آنها ممکن است معادل تولید ناخالص داخلی یک کشور کوچک باشد! قیمت اولین خانه لیست ما کمی برای همه ما آشناست! این‌طور نیست؟

  •  Antilia (قیمتی در حدود 1 میلیارد دلار)

این خانه مجلل در هندوستان بنا شده است. بله درست خواندید، گران‌ترین خانه دنیا در آمریکا، اروپا و یا حتی دبی ساخته نشده است و هندوستان میزبان این ثروتمند بوده است. این خانه قصر مانند، توسط یکی از ثروتمندان این کشور که در حوزه صنعت فعالیت می‌کند، ساخته شده است. آقای Mukesh Ambani مالک این قصر گران قیمت است. این ساختمان 27 طبقه داشته و در بمبئی واقع شده است! در Antilia 5 رستوران شخصی، سالن اختصاصی سینما، اتاق توپ، استودیو مخصوص یوگا، کتابخانه و سکوی مخصوص فرود هیلکوپتر وجود دارد.

Antilia

این قصر زیبا با حدود قیمت 1 میلیارد دلار یک شاهکار واقعی است. (این خانه تقریبا سه هزار و سیصد میلیارد تومان است)

  • Villa Leopolda (قیمتی در حدود 506 میلیون دلار)

این قصر زیبا برای پادشاه فرانسه King Leopold ساخته شده است. این عمارت عظیم، گران قیمت‌ترین خانه در فرانسه به شمار می‌رود. ساحل اختصاصی این قصر، یکی از خاص‌ترین ویژگی‌های آن است. شاید این خانه را به توان گران قیمت‌ترین نمونه در اروپا نیز به شمار آورد. این خانه مجلل دارای 11 اتاق‌خواب، استخر اختصاصی، سالن تئاتر خصوصی و بسیاری امکانات لوکس دیگر است. این خانه هم اکنون متعلق به ادموند سافرا است.

villa-leopolda-france-8

  • The Penthouse (قیمتی در حدود 200 میلیون دلار)

حتما تاکنون نام پنت هاوس را شنیده‌اید! اما این مورد، همان پنت هاوس واقعی است.

این واحد آپارتمانی، یکی از سه خانه گران قیمت در دنیا به شمار می‌رود. شاید باور این قیمت برای یک واحد آپارتمانی کمی سخت باشد. این آپارتمان شیک در مرکز لندن واقع شده است. این پنت هاوس، دارای یک بار مخصوص، پنجره‌های ضد گلوله، یک اتاق پنهان (Panic Room) و… است. وقتی یک آپارتمان به شما کمک می‌کند تا شاهانه زندگی کنید، دیگر به ویلا چه نیازی است؟! این آپارتمان دارای یک چشم انداز ابدی از لندن است.

poenthouse

  • Fairfield Pond (قیمتی در حدود 198 میلیون دلار)

این مجموعه گران‌ترین خانه در ایلات متحده آمریکا است که در Hampton واقع شده است. این قصر متعلق به Ira Rennert است. این عمارت شگفت انگیز دارای تعداد بسیار زیادی اتاق، سالن‌های بولینگ، زمین تنیس و زمین بسکتبال است. وجود 39 حمام و 20 اتاق‌خواب نیز از دیگر ویژگی‌های این خانه است. این خانه در بسیاری از فیلم‌های هالیوودی حضور داشته و یکی از نمونه‌های زندگی اشرافی در ایالات متحده به شمار می‌رود.

fairfield-pond

  • Hearst Mansion (قیمتی در حدود 165 میلیون دلار)

این خانه، خاص مجموعه معروف پدر خوانده بود. همچنین این عمارت میزبان مراسم ماه عسل جان اف کندی نیز بوده است. این اثر ملی، در بورلی هیلز آمریکا واقع شده است. وجود 6 خوابگاه جداگانه، سه استخر، زمین تنیس و امکاناتی دیگر در مجموعه، آن را بسیار خاص کرده است. این خانه در حال حاضر متعلق به دولت است!

capture-wiz-hearst-mansion

  • Franchuk Villa (قیمتی در حدود 161 میلیون دلار)

عمارتی به سبک ویکتوریا! این ساختمان گران قیمت که به عنوان یک مدرسه دخترانه از آن بهره برداری می‌شود، هم اکنون برای فروش به حراج گذاشته شده است. مجموعه‌ای 6 طبقه‌ای همراه با سقفی 20 فوتی، دارای سالن سینما، اتاق امن، استخر سرپوشیده اختصاصی و سونا که این خانه را تبدیل به یکی از گران قیمت‌ترین ساختمان‌های دنیا کرده است.

franchuk

این ساختمان در خیابان کنزینگتون شهر لندن واقع شده است. به نظر می‌رسد این خانه، یکی از گران‌ترین خانه‌های موجود در این شهر باشد.

  • The Pinnacle (قیمتی در حدود 155 میلیون دلار)

تیم و ادرا مالکین اصلی Yellow Stone Club، صاحب این خانه زیبا و مجلل هستند. این مجموعه در مونتانا ایالات متحده واقع شده است و به طور ویژه برای هواداران و علاقه‌مندان به اسکی ساخته شده. این ساختمان از فناوری‌های ویژه گرمایشی بهره برده و تمام اتاق‌های آن همراه با شومینه و آب گرم است. یک بار بزرگ و شیک و دو استخر سرباز و سر پوشیده از دیگر امکانات این مجموعه است. این خانه با قیمت 155 میلیون دلاری‌اش یکی از گران‌ترین خانه‌های جهان است.

pinnacle

  • The Manor (قیمتی در حدود 150 میلیون دلار)

این عمارت عظیم، با دارا بودن 123 اتاق‌خواب، برای تهیه کننده معروف تلویزیون Aaron Spelling ساخته شده است. خانم Petra Ecclestone دختر یکی از قهرمانان فرمول 1 دنیا، صاحب فعلی این خانه است. استخر شنا، سالن سینما، زمین تنیس و سالن‌های زیبا از امکانات این مجموعه است. Manor هم یکی از گران‌ترین خانه‌های روی زمین است!

article-0-200B526F00000578-754_634x358

  • Updown Court (قیمتی در حدود 139 میلیون دلار)

ویلایی با سبک کالیفرنیایی در انگلستان! 103 اتاق‌خواب، سالن سینمای خصوصی، سالن مخصوص بولینگ و باغ‌هایی زیبا و مجلل از امکانات این مجموعه است. این ملک خصوصی در Windlesham واقع شده است. ظاهر این خانه بیشتر شبیه به فیلم‌های فانتزی است و نگاه به آن هم لذت بخش است.

bea2451eca489c5ae7987598d50ace97

  • Bran Castle (قیمتی در حدود 135 میلیون دلار)

قلعه Bran در ترانسیلوانیا کشور رومانی واقع شده است. این عمارت معروف به خانه دراکولا است. البته قلعه‌ای که می‌بینید به عنوان یک اثر ملی در رومانی به ثبت رسیده است. این مجموعه به عنوان خانه بسیاری از خاندان‌های سلطنتی این کشور به شمار می‌رفته است. 57 اتاق و 17 اتاق‌خواب با ظاهری زیبا از درون و بیرون، این خانه را به آخرین مجموعه گران قیمت لیست ما بدل کرده است. (قیمت حدودی این خانه، تقریبا 432 میلیارد تومان است)

Bran

8 در مورد “10 تا از گران قیمت‌ترین خانه‌های دنیا”

  1. سارا نیازی

    3300 میلیارد تومان؟ مته میشه نگه داریم. البته جای خانه های فرشته و کامرانیه و اقدسیه خالیه

  2. آراد علیخانی

    خیلی خونه ها زشت است. خانه های خیابان فرشته ، الهیه ، کامرانیه ، زعفرانیه و قسمت هایی لز نیاوران و سعد آباد که البته من در فرشته تهران (الهیه) ساکن هستم خیلی خیلی قشنگ تر هستش. حالا هچین گرون هم نیست. خونه من که 3 سال پیش بابام خرید 15.650 میلایارد خرید با وجودی که گران ترین خانه این مقاله 1 میلایلرد بود…خخ

    1
    1
    1. حالا می خوای بگی منم پولدارم. !!!! عزیز این فخر فروشی ها بد است. برو خودتو اصلاح کن. الکی مثلا آراد بده!!!!خخخ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH