رندرهای جدید نسل بعدی ساعت هوشمند موتو 360 را ببینید

ظاهرا موتورولا نتوانسته است تصاویر نسل بعدی ساعت هوشمند موتو 360 را به عنوان یک راز نزد خود نگه دارد. در هفته‌های گذشته، شاهد لو رفتن تصاویری مختلف از این ساعت بودیم و حالا هم رندرهای رسمی آن منتشر شده‌اند که به ما دیدی بهتر در مورد این گجت می‌دهند.
به عقیده بسیاری، هنوز هم ساعت هوشمند موتو 360 زیباترین ساعت هوشمند دنیاست. حال همه دنیا چشم انتظار رسیدن نسل بعدی آن هستند و انتظارات بالایی هم از آن دارند. با استناد به تصاویری که اخیرا افشاگر مشهور دنیای فناوری یعنی ایوان بلس منتشر کرده است و در صحت آن‌ها تردیدی وجود ندارد، می‌توان گفت که این ساعت هوشمند، در دو سایز مختلف عرضه خواهد شد. این تصاویر را در زیر می‌بینید:
12 3آن گونه که گزارش شده است، نام نسخه بزرگ‌تر، Moto 360 L یا Moto 360 2 L خواهد بود و نسخه کوچک نیز با نام Moto 360 S شناخته خواهد شد. گفته می‌شود که ظرفیت باتری ساعت بزرگ‌تر 375 میلی آمپر ساعت و ظرفیت باتری مدل کوچک‌تر نیز 270 میلی آمپر ساعت خواهد بود. هر دوی مدل دارای نمایشگری با رزولوشن  360*360 پیکسل هستند که برای یک ساعت هوشمند سال 2015 با صفحه نمایشی که بزرگتر از 1.5 اینچ خواهد بود، مقدار نسبتا کمی است. تراکم پیکسلی این صفحه، رقمی زیر 240 پیکسل بر اینچ خواهد بود که چندان جالبی نیست، اما می‌توان با ارفاق آن را برای یک ساعت هوشمند پذیرفت. این‌ها تنها اطلاعاتی هستند که در مورد این گجت داریم.
ممکن است موتورولا قصد داشته باشد که هر دو نسخه کوچک و بزرگ این ساعت هوشمند را هفته آینده در نمایشگاه IFA در شهر برلین رونمایی کند. احتمالا این دو ساعت در آینده‌ای نزدیک در دسترس خریداران قرار می‌گیرند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH