نخستین محصولات سامسونگ که به‌روزرسانی اندروید 6 را دریافت می‌کنند

android-m-concept-image

حتما مایل هستید تا بدانید کدام‌یک از گوشی‌های سامسونگ، به‌روزرسانی اندروید 6 یا همان مارشمالو را دریافت خواهند کرد؟ به‌تازگی، سایت SlashGear لیست محصولات سامسونگ را که به این نسخه به‌روز خواهند شد، منتشر کرده است.

به‌طور طبیعی، در این لیست، تمامی پرچم‌داران سامسونگ در طی یک سال و نیم گذشته تا به‌امروز نظیر گلکسی نوت 5، گلکسی S6، گلکسی S6 Edge و گلکسی نوت 4 وجود دارند. حتما متوجه شده‌اید که گلکسی S5 در این لیست قرار نگرفته است. حداقل تمامی گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ، دو نسخه از به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل اندروید گوگل را دریافت می‌کنند. هم‌چنین، اندروید 6، هیچ‌ ویژگی خاصی ندارد که بخواهد با امکانات سخت‌افزاری گلکسی S5 در تضاد باشد؛ بنابراین، کمپانی کره‌ای سامسونگ نباید برای به‌روزنکردن پرچم‌دار 2014 سری گلکسی S خود به اندروید 6 کوتاهی نماید!

به‌هرحال، در ادامه، می‌توانید گوشی‌های واجد شرایط برای دریافت به‌روزرسانی اندروید 6 ( اندروید مارشمالو) را مشاهده فرمایید:

  • گلکسی نوت 5
  • گلکسی S6 اج پلاس
  • گلکسی S6 اج
  • گلکسی S6
  • گلکسی S6 دو سیم‌کارته
  • گلکسی نوت 4
  • گلکسی نوت 4 دو سیم‌کارته
  • کلکسی نوت اج
  • گلکسی تب A
  • گلکسی آلفا

به‌خاطر داشته باشید که این لیست، به‌معنای نهایی بودن گوشی‌هایی که به‌روزرسانی اندروید 6 را دریافت خواهند کرد، نبوده و احتمالا سامسونگ در آینده، تغییراتی را در این لیست به‌وجود خواهد آورد. مهم‌تر از همه آن است که بسیاری از گوشی‌های میان‌رده و حتی ارزان‌قیمت سامسونگ، می‌توانند به‌روزرسانی اندروید 6 را دریافت نمایند؛ بنابراین نباید از قطعی بودن این لیست تا زمان اعلام نهایی سامسونگ، سخن گفت.

به‌روزرسانی: باید اشاره کرد که فریمور اندروید 6 هنوز در دست توسعه قرار نگرفته و این لیست، تنها شامل گوشی‌های اخیر سامسونگ می‌شود. اگر تغییری در این لیست به‌وجود آید، آی‌تی‌رسان، شما را از آن مطلع خواهد ساخت. با ما همراه باشید!

5 در مورد “نخستین محصولات سامسونگ که به‌روزرسانی اندروید 6 را دریافت می‌کنند”

    1. دوست عزیز این لیست نخستین گوشیهاییه که به 6 ارتقا پیدا میکنن.اس 5 جز اولیاش نیست.یکم بخوون متنو بعد نظر بده!

  1. آ باریکلا سامسونگ خوب کار میکنه
    الان باز این سونی بازا میان میگن 6 رو به سونی زد میده خخخخ
    ما خم باور کردیم
    حتی اندروید پنج هم برای دوستم تو ایران نیومد چه برسه به پنجو یک و 6 تازه پنج خالی رو برای بعضی جاها داد که باعث مشکل شد پس اگه فکر و حیال باطل دارید همین الان بی خیال گفتنش شید 🙂
    سامسونگ تو اپدیت بهتر شده

    1. هههه داداش قاط زدی؟ من خودم الان رو زدم اندروید 5 دارم عالیه در ضمن وقتی بی خبری زیادی حرف نزن رام خاورمیانه که مخصوص ایران و همسایه هاست اومده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH