اچ‌تی‌سی One A9 با صفحه نمایش Full HD معرفی خواهد شد!

Will-the-HTC-Aero--One-A9-be-announced-this-year

قبل از آنکه اچ‌تی‌سی وان M9 به‌صورت رسمی معرفی شود، بسیاری بر این باور بودند که اچ‌تی‌سی از یک نمایشگر QHD با رزولوشن 1400 در 2560 پیکسل برای پرچم‌دار خود استفاده خواهد کرد. زمانی‌که این گوشی معرفی شد، برخلاف انتظار بقیه، تنها از یک نمایشگر فول‌اچ‌دی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل همانند اچ‌تی‌سی وان M8 بهره می‌برد.

با این‌حال، کارشناسان بسیاری معتقدند که با نگاه‌کردن به یک نمایشگر 5 اینچی، شما فرق بین FHD و QHD را نمی‌توانید تشخیص دهید. علاوه براین، استفاده از یک نمایشگر QHD باعث خواهد شد تا میزان شارژ باتری به‌سرعت خالی شود. برای همین، اچ‌تی‌سی، نسخه متفاوتی از پرچم‌دار خود را با نام اچ‌تی‌سی وان M9 Plus با یک نمایشگر با وضوح 1440 در 2560 پیکسل معرفی نمود.

بنابراین، زمانی که خانم چر وانگ، مدیرعامل اچ‌تی‌سی به سهام‌داران خشمگین این شرکت اعلام کرد که پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی، ملقب به Hero، نسخه‌ای بازطراحی است، بسیاری گمان می‌کردند که اچ‌تی‌سی از پرداختن به مشخصات سخت‌افزاری امتناع خواهد کرد.

r-a

اخبار داخلی منتشر در ماه جولای، مدعی شده بودند که این دستگاه با یک نمایشگر QHD و پوشش ضدخش گوریلا گلس 4 همراهی می‌شود اما این گوشی که حالا به نام HTC One A9 معروف شده، برطبق توئیت‌های Ricciolo در اوایل امروز، از یک صفحه‌نمایش با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بهره خواهد برد. اگر این شایعه به‌وقوع بپیوندد، برای اچ‌تی‌سی سخت خواهد بود تا پسرفت خودش را در تولید گوشی‌های هوشمند به‌خاطر استفاده از یک نمایشگر FHD به‌جای QHD همانند مدل‌های فرعی وان M9 توجیه نماید. حتی اگر بسیاری از خریداران وان M9، استفاده از یک نمایشگر فول‌اچ‌دی را برروی پرچم‌دار سابق این کمپانی یعنی وان M9 تحسین نمایند و حتی با معرفی One A9 نیز چنین کاری را انجام دهند، ارائه یک پرچم‌دار در سال 2015 با نمایشگر FHD باعث خواهد شد تا اچ‌تی‌سی، بیش از پیش نسبت به‌رقبای خود احساس ضعف نماید. البته برای یک شرکت مانند اچ‌تی‌سی که در مشکلات اقتصادی بسیار بدی گرفتار شده است و سودآوری چندانی ندارد، بسیار سخت است که بخواهد در صنعت رقابتی گوشی‌های هوشمند در جا بزند. نظر شما چیست؟

1 در مورد “اچ‌تی‌سی One A9 با صفحه نمایش Full HD معرفی خواهد شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH