سونی در حال جذب سرمایه برای تولید ساعت هوشمند Wena Wrist

به تازگی نام Wena Wrist به گوش می‌رسد و کمپانی سونی مشغول جمع آوری سرمایه برای اجرای این پروژه است، اما Wena چیست؟ ظاهرا نام پروژه ساخت ساعت هوشمند جدید سونی و یا نام خود این ساعت است. این ساعت ظاهری مشابه ساعت‌های سنتی دارد. Wena Wrist بر روی 3 ویژگی اصلی تمرگز کرده است: کیف پول الکترونیکی از طریق NFC و سازگار با استاندارد Felica ژاپن، آگاه کردن کاربر از اعلان‌های دریافتی با استفاده از ویبره و LED چند رنگ و ردیابی و زیر نظر گرفتن فعالیت‌های روزانه شما. این ویژگی آخر، ممکن است دقیقا همان چیزی باشد که شما به دنبالش بوده‌اید، البته باید بگویم که متاسفانه تنها برای سیستم عامل iOS فعال است!
مدل کورنوگراف این ساعت دارای 3 عقربه ساعت شمار، دقیقه شمار و ثانیه شمار است و مدل 3 عقربه‌ای دیگر تنها دارای یک واچ‌فیس معمولی است. هردو این مدل‌ها دارای بند 42 میلیمتری هستند. انتظار می‌رود که مدل عقربه‌دار تا 3 سال و مدل دیگر تا 5 سال کار کنند. تصاویری از این ساعت را در زیر می‌بینید:
design_material.0Front_Silver_Chrono_800.0گفته می‌شود که این ساعت در ماه‌های مارس و آوریل سال 2016 به بازار عرضه می‌شود. قیمت آن نیز از 287 دلار برای مدل نقره‌ای و دارای 3 عقربه شروع شده و به 576 دلار برای مدل کورنوگراف مشکی می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH