تصاویر و ویدیو جدیدی از سونی اکسپریا Z5 منتشر شد

زمان زیادی تا معرفی پرچم‌دار جدید سونی با نام اکسپریا Z5 باقی نمانده است و این کمپانی در چهارشنبه همین هفته، قصد دارد تا از 3 موبایل با کد Z5 در نمایشگاه IFA پرده بردارد! امروز تصاویر و ویدیو جدیدی از گل سر سبد سونی منتظر شد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت؛ با آی‌تی‌رسان همراه باشید.xperia-z5-405x400بر اساس شایعات، پردازش‌های هر سه مدل توسط چیپ‌ست اسنپدراگون 810 انجام خواهد شد که هشت هسته‌ای بوده و هر هسته نیز فرکانسی معادل با 2.0 گیگاهرتز دارد. Adreno 430 نیز پردازش‌های گرافیکی این اسمارت فون‌ها را انجام خواهد داد که 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز آن را یاری می‌کند.

یکی از رسانه‌های فرانسه نیز ویدیویی از این محصول ارایه کرده است که دیدن آن، خالی از لطف نیست.

دانلود با حجم 6.7 مگابایت

به‌روزرسانی: به لطف برخی از کاربرانی که فرانسوی بلد بودند، ویدیوی فوق ترجمه شده است و طبق آن، می‌توان به اطلاعات کلیدی پی برد! اولین نکته‌ای که به آن اشاره شده است، تایید وجود هر سه مدل اکسپریا Z5، اکسپریا Z5 کامپکت و Z5 Premium است.

همچنین این سه مدل نیز از زبان طراحی سری Z سونی بهره می‌برند و اولین اکسپریاهایی خواهند بود که از سنسور اثر انگشت استفاده می‌کنند. این سنسور در سمت راست دستگاه‌ها خودنمایی می‌کند و البته به همین علت، مکان کلید پاور و ولوم تغییر کرده است.

یک دوربین قدرتمند 23 مگاپیکسلی نیز در این پرچم‌داران قرار گرفته است که با بزرگ‌نمایی تصویر ۵ برابر به شما اجازه می‌دهد بدون از دست دادن کیفیت به سوژه نزدیک شوید. (این مورد قبلا در اکسپریا M5 دیده شده است) همچنین فوکوس لیزری دوربین مذکور، بسیار سریع بوده و در 30 میلی ثانیه سریع‌ترین فوکوس ممکن را انجام می‌دهد. سوپرایزهای سونی برای این بخش هنوز تمام نشده است! این کمپانی در بخش نرم‌افزار دوربین نیز دست به تغییر زده و آزادی عمل بیشتری را در انتخاب وضوح و کیفیت به کاربر داده است؛ فرد قادر خواهد بود تا از وضوح‌های، 8 مگاپیکسل (16:9)، 20 مگاپیکسل (16:9) و 23 مگاپیکسل (4:3) بهره ببرد.Xperia-Z5-Premium_2

این مدل‌ها هر کدام با گواهینامه ضدآب و گرد و غبار (IP68) وارد بازار خواهند شد و قادر هستند تا 2 روز شارژدهی داشته باشند. (البته این مورد در رابطه با Z5 Premium که احتمالا نمایشگری با وضوح 4k خواهد داشت، چندان منطقی به نظر نمی‌رسد)Xperia-Z5-Premium_1

به نظر سونی قصد دارد تا در IFA 2015 موفقیت چشم‌گیری به دست بیاورد. نظر شما چیست!؟

13 در مورد “تصاویر و ویدیو جدیدی از سونی اکسپریا Z5 منتشر شد”

  1. ببینین عزیزان من.طراحی که هیچ نقصی نداره رو نمیان انگولک کنن تغییر بدن.طراحی سونی 100 درصد کامله و هیچ نقصی نداره برای همین هم تغییر نمیدن.سونی رو با سامیه پر ایراد اشتباه نگیرین که هر نسل با قبلیش یه عالمه فرق داره این به خاطر اینه که هر کدوم یه ایرادی دارن.و در آخر بگم قدر زر زرگر بداند قدر گوهر گوهری.

    1. اینم نگین چی بگین
      مردم نواوری در طراهی و رابط کاربری میخوان
      خود خدا هم میگه هر چیزی زیادیش بده

  2. خدمت آون دسته طرفدار نما های سونی عرض کنم اندفه کور خوندین که بتونین سونی خراب کنین،این گوشی یه سوپر فون بی نظیره و با طراحی منحصر به فرد که بسیار لوکس هست بر خلاف سامسونگ،دوما یه دوربین بی نظیر و صفحه نمایش بی نظیر و کم مصرف داره سوما رابط کاربری سبک و ساده ای داره که خیلی عالیه پس الکی ایرادات بنی اسرائیلی نگیرین،این گوشی بده بعد اون not 5 بی کیفیت و اون s6 مزخرف با اون طراحی خسته کننده و پر ایراد عالین؟؟

  3. آراد علیخانی

    اگر این طوری باشه قیافه اش که 100% هست من می رم جلو نمایندگی سدنی تو ژاپن اعتصاب می کنم. جمع کن سونی

    1. نه رابط همون نیست خیلیییییی جدیدهههههههه
      ول کن بابا برای کی میگی اگه الان رئیس سونی بگه ماست تلخه اینا میگن هست 🙂

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH