تراشه قدرت‌مند مدیاتک Helio X10 در سه مدل متفاوت عرضه خواهد شد

3014893_MediaTek_Helio_cao_cap

زمان در حال تغییر است؛ در‌حالی‌که اکثر گوشی‌های رده بالا در سال گذشته، به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون مجهز شده‌ بودند، این روز‌ها، بازار گوشی‌های هوشمند با تراشه‌های قدرتمند Exynos در گوش‌های گلکسی سامسونگ و تراشه‌های مقرون به‌صرف مدیاتک، به‌تنوع رسیده است.

تراشه سیلیکون مدیاتک، انقلاب واقعی را در محبوب‌ترین بخش بازار تلفن هوشمند یعنی گوشی‌های خوش‌قیمت یا مقرون به‌صرفه به‌وجود آورده است. مردم، بیش‌تر مایل هستند تا گوشی‌های موجود در این بازه قیمتی را خریداری نمایند و ارایه این پردازنده، بزرگ‌ترین تغییری است که در قدرت پردازشی پردازنده‌های گوشی‌های خوش‌قیمت به‌وجود آمده.

به‌عنوان یک مثال از قیمت مناسب پردازنده‌های مدیاتک، می‌توان به گوشی  Redmi Note 2 شیائومی اشاره کرد؛ گوشی که با تراشه Helio X10 مدیاتک، برای چین ارایه شده است. این تراشه قدرت‌مند نیز در گوشی 600 دلاری اچ‌تی‌سی وان M9 Plus نیز یافت می‌شود اما حتی می‌توانید تنها با پرداخت 130 دلار ، گوشی Redmi Note 2 را با تراشه Helio X10 خریداری نمایید.

اما آیا می‌دانستید که این تراشه در سه نسخه متفاوت ارایه شده و قابلیت‌های آن‌ها در برخی موارد، متفاوت است؟ در ادامه، به مشخصات فنی این تراشه نگاهی خواهیم انداخت:

helio-1

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH