ساعت هوشمند ایسوس ZenWatch 2 به‌زودی در اروپا عرضه می‌شود

کمپانی تایوانی ایسوس، ساعت هوشمند خود موسوم به زن‌واچ 2 را در ماه مه رونمایی کرد، اما در آن هنگام هیچ خبری در مورد این که این ساعت چه موقع و با چه قیمتی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت، منتشر نشد. حال پس از گذشت چند ماه، ایسوس جزئیات کامل این ساعت هوشمند را در نمایشگاه IFA ارایه داده است.

این ساعت هوشمند، در دو سایز مختلف عرضه خواهد شد. یکی از این نسخه‌ها 41 میلی‌متری بوده و صفحه نمایشی 1.63 اینچی با رزولوشن 320*320 دارد. این نسخه دارای یک باتری 400 میلی آمپر ساعتی است که می‌تواند تا 66 ساعت شارژ نگه دارد. تسمه این مدل نیز عرضی 22 میلی‌متری دارد.
نسخه کوچک‌تر این ساعت هوشمند، 37 میلی‌متری بوده و دارای صفحه نمایشی 1.45 اینچی با رزولوشن 280*280 است. این مدل گرچه رزولوشن کمتری نسبت به مدل بزرگتر دارد، اما در عوض صفحه نمایش کوچکتری نیز دارد. به همین دلیل تراکم پیکسلی این دو نسخه با هم برابر است. این نسخه دارای یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی است که تا 57 ساعت در حالت عادی شارژدهی دارد. تسمه این مدل، 18 میلی‌متر عرض دارد.
تصاویر هر دو نسخه زن‌واچ 2 را در زیر می‌بینید:
ap_resizeهر دو این ساعت‌ها از تراشه اسنپدراگون 400 استفاده می‌کنند که برای یک ساعت هوشمند بسیار عالی و مناسب است. از دیگر مشخصات این ساعت می‌توان به حافظه رم 512 مگابایتی و حافظه داخلی 4 گیگابایتی آن اشاره کرد. این ساعت هوشمند از قابلیت اتصال به وای‌فای و بلوتوث نسخه 4.1 بهره می‌برد. زن‌واچ 2 به دلیل دارا بودن استاندارد IP67، در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار نیز مقاوم است.
زن‌واچ 2، در مقایسه با نسل قبلی خود از عمر باتری بیشتر، شارژر مغناطیسی، دکمه جدیدتر برای بهره بردن کامل از برخی امکانات ساعت، اتصال وای‌فای و مقاومت بیشتر در برابر آب و گرد و غبار بهره می‌برد. از آن‌جا که نمایشگاه IFA در برلین برگزار می‌شود، تعجبی ندارد که در شایعات مربوط به این ساعت بشنویم که عرضه آن ابتدا در اروپا آغاز خواهد شد. اما حتی اگر این گونه باشد، فروش آن در آمریکا، مدت زمان بسیار کمی پس از اروپا آغاز خواهد شد.
مدل‌های 37 میلی‌متری و 41 میلی‌متری، از ماه اکتبر با قیمت‌های بسیار مناسب 149 و 169 یورو به فروش می‌رسند. بدنه هر دو نسخه این ساعت‌، در چند نوع ارایه خواهد شد. همچنین برای انتخاب بندهای این ساعت‌، از بین سه گزینه چرم، لاستیک و فلز حق انتخاب دارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH