MSI پردازنده Skylake و Thunderbolt 3.0 را برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود معرفی کرد!

اگر به دنبال محصولی با درایور M.2 هستید که بتواند با سرعت 1 گیگابایت بر ثانیه محتوا را بخواند محصول جدید کمپانی MSI شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این کمپانی اعلام کرده است که آپدیت سری لپ‌تاپ‌های گیمینگ Skylake قابلیت Super RAID 4 را که امکان ترکیب دو درایو PCle NVMe M.2 به RAID 0 را دارد ارایه می‌دهد. نتیجه این قابلیت نیز امکان خواند محتوا با سرعت 2 گیگابایت بر ثانیه است که این قابلیت در لپ‌تاپ‌های جدید MSI با پردازنده Skylake قرار خواهد گرفت و این لپ‌تاپ‌ها امروز در نمایشگاه IFA برلین معرفی شدند.

dsc01576-100611388-large

قابلیت RAID NVMe یک ویژگی از چندین قابلیتی است که در این لپ‌تاپ قرار گرفته است و MSI در این محصول برخلاف سایر کمپانی‌های تولید کننده لپ‌تاپ، پورت USB 3.1 که سرعت 10 گیگابایت بر ثانیه را ارایه می‌دهد به همراه Thunderbolt 3 که 40 گیگابایت بر ثانیه را ارایه می‌دهد قرار داده است و علاوه بر این شاهد USB-C نیز بر روی این لپ‌تاپ هستیم. البته تمام این ویژگی‌ها نیز درون یک لپ‌تاپ گیمینگ نازک و سبک قرار گرفته‌اند. این لپ‌تاپ GT80 نام دارد و نسخه دیگر آن که فاقد USB-C است GT72 نامیده می‌شود.

dsc01581-100611391-large

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که در نسخه جدید لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی MSI قرار داده شده است شامل بهبود نور پس زمینه دکمه‌ها می‌شود که MSI با حذف کناره‌های دکمه توانسته نور بیشتری را از طریق دکمه‌ها به نمایش بگذارد.

اما گویا این لپ‌تاپ سعی داشته تا دوست داران صدا را نیز به سمت خود جذب کند. با کمک پشتیبانی ویندوز 10 از FLAC این کمپانی نیز سعی کرده تا با ادغام ESS در HiFi صدای بهتری را به ارمغان بیاورد. MSI اعلام کرده است که لپ‌تاپ جدیدش از صدای 24 بیت/192 کیلوهرتز و 32بیت/384 کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند.

dsc01567-100611389-large

در کنار این قابلیت‌ها، پردازش‌های این لپ‌تاپ نیز توسط آخرین پردازنده اینتل با نام Skylake انجام می‌شود که دستگاه از رم DDR4 نیز پشتیبانی می‌کند و این بدان معناست که لپ‌تاپ جدید MSI می‌تواند تا 64 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 را ساپورت کند.

MSI سعی کرده است در لپ‌تاپ گیمینگ جدید خود با استفاده از پردازنده Skylake و راه‌های ارتباطی جدید، یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ را عرضه کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH