اپل iPad Pro و iPad Mini 4 در 18 شهریور ماه معرفی می‌شوند

با وجود اینکه اخبار و شایعات به شدت حاکی از این هستند که در کنفرانس خبری اپل که در 9 سپتامبر برگزار خواهد شد شاهد هیچ iPad جدیدی از سوی این غول آمریکایی نخواهیم بود، اما در مقابل اطلاعاتی به چشم می‌خورند که این دیدگاه را تاحدودی تغییر می‌دهند. بر اساس آخرین اخبار گفته می‌شود که باید منتظر iPad Pro و نسخه دیگری از iPad در طول این کنفرانس خبری باشیم.

ipad 12

انتظار می‌رود که رویداد هجدهم شهریور اپل یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات اپل در طول تاریخش باشد که در جریان آن این کمپانی محبوب دو آی‌فون جدید را در سن‌فرانسیسکو معرفی خواهد کرد و بر اساس منابع قابل اعتمادی نظیر 9to5mac شاهد iPad Pro و نسخه جدیدی از iPad Mini  نیز در این مراسم خواهیم بود. البته این شایعه در مقابل اخباری قرار گرفته است که مدعی شده بودند حتی اگر قرار بر این باشد که iPad Pro در طول سال جاری معرفی شود این رویداد در مراسم ماه اکتبر (مهر-آبان)  اتفاق خواهد افتاد. حال با نزدیک شدن به رویداد خبری اپل گفته می‌شود که این کمپانی در حال آماده سازی خود برای معرفی iPad Pro در این ماه است. بر اساس تاییدیه 9to5mac  تبلتی با سایز مک‌بوک نیز در ماه نوامبر پیش فروش خواهد شد و در اواخر اکتبر نیز محصول مذکور به دست خریداران خواهد رسید.

iPad

اپل iPad Pro اولین تبلت بزرگ کمپانی اپل است که بر روی کاربران تجاری تمرکز خواهد کرد و انتظار می‌رود که با iOS 9 نیز کارایی آن هرچه بیشتر شود. البته شایعات حاکی از آن هستند که iPad Pro از فناوری Force Touch بهره خواهد بود که از طریق آن می‌تواند از قلم هوشمند نیز پشتیبانی کند و انتظار یک دوربین به‌روز شده را نیز در این محصول داریم. علاوه بر این انتظار می‌رود که iOS 9 قابلیت‌های دیگری را نیز به این محصول اضافه کند که از این بین می‌توان به بهینه سازی بخش نوتیفیکیشن‌ها اشاره کرد.

البته در سمت دیگر این رویداد نیز iPad Mini 4 قرار خواهد گرفته که نسبت به نسل قبلی خود نازک‌تر خواهد بود و از پردازنده سریع A8 استفاده خواهد کرد و در زمینه دوربین آن نیز شاهد بهبود‌هایی خواهیم بود.

با این اوصاف باید در کنفرانس 18 شهریور اپل منتظر آی‌فون‌های جدید، نسخه به‌روز شده اپل TV، بند‌های جدید برای Apple Watch، iPad Pro و نسخه جدیدی از iPad Mini باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH