کیبورد K830 لاجیتک معرفی شد

logitech-k380-724x420

کی‌بوردها و ماوس بلوتوث، این‌ روزها به یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی تبدیل شده‌اند. عرضه آن‌ها با توجه به معرفی تبلت‌ و گوشی‌های بزرگ جای تعجب ندارد. برای همین، کمپانی Logitech که یکی از برترین تولیدکنندگان لوازم جانبی محسوب می‌شود، به‌تازگی از صفحه‌کلید و ماوس جدید خود رونمایی کرده است.

کی‌بورد نازک و شیک K380 لاجیتک، در رنگ‌های سیاه و آبی عرضه خواهد شد و نه‌تنها از سیستم‌عامل‌های ویندوز، اندروید، Mac، iOS، کروم و … به‌خوبی پشتیبانی می‌کند، بلکه می‌توانید با استفاده از کلیدهای F1 تا F3، بین دستگاه‌های مختلف برای استفاده از آن جابه‌جا شوید. Logitech مدعی است که این کی‌بورد، می‌تواند دستگاه‌های مختلف را شناسایی کرده و آن‌ها را کنترل نماید.

و بهتر از همه، این صفحه‌کلید به‌شما دو سال ماندگاری را با توجه به 2 باتری AAA خود وعده خواهد داد. کی‌بورد K380 در دو رنگ خاکستری تیره و یا آبی، ارایه می‌‎شود و قیمت آن 39.99 دلار آمریکا خواهد بود.

Logitech، هچنین ماوس M535 را معرفی کرده است که به‌طور مشابه با کی‌بورد K380، قادر است به دستگاه‌های مختلفی که از بلوتوث پشتیبانی می‌کنند، متصل شود. سنسور نوری آن نیز، می‌تواند برروی طیف گسترده‌ای از سطوح مختلف « از میز فلزی کافه گرفته تا کاشی و میز مطالعه چوبی مورد علاقه‌تان» عمل نماید.

به‌علاوه، ماوس M535 به یک «کلید ناوبری قابل‌ برنامه‌ریزی» درست در زیر چرخ اسکرول خود، مجهز شده است که بنابر ادعای Logitech، به‌‎شما اجازه خواهد داد تا « بین برنامه‌های مختلف سوئیچ کنید، بین دسکتاپ‌های مختلف جابجا شوید و کارهای دیگری نظیر عمل drag-and-drop و استفاده از ژست‌های لمسی را در مک و ویندوز انجام دهید».

همانند کیبورد K380، هم‌اکنون می‌توانید این ماوس را برای خرید با قیمت 39.99 دلار آمریکا سفارش دهید.

1 در مورد “کیبورد K830 لاجیتک معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH